افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تایید شد

مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

به نقل از ایمنا، علی اکبر عیوضی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنج شنبه همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟» جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تایید کرده و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است.

آنچه مجلس تایید کرده است، مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان متوسط بگیران است.

عیوضی در پایان با بیان اینکه «قرار بوده است امروز زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی‌تر از طریق رسانه‌ها این خبر را اعلام کند.» افزود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت امروز خبر رسمی این لازم‌الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن توسط دولت را اعلام کند.

به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مرداد ماه احکام حقوقی جدید بازنشستگان در پروفایل‌های آنها قرار داده شود.

۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کد خبر: 31148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عدالت IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      2 0
      لعنت خداوند بر کسانی که در سال 1401 5 ماه تمام روح و روان و نهیف پهلوانان بازنشسته تامین اجتماعی را ازارده اند و خداوند هر گز از گناه کبیره انان نگذرد من که هر گز این جلادان را نخواهم بخشید و مطمین هستم به بدترین درد انشاالله گرفتار خواهد شد هر کس باشد که باشد مهم سلامت و روان خودم هستم و لاغیر
    • کاظم US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 0
      از مسوولین این کشور بپرسید تا حالا بازار برای خرید رفتید ، یا نوچه هاتون براتون بهتریتها رو میارن.نمایندگانی که حقوق خودشون رو با حداقل بگیرها ، 57 درصد بالا می برند یا قوه قضایه ای که حقوق کارکنانش رو 100 درصد بالا میبره و ... .ما بازنشسته های تامین اجتماعی 30 سال بیمه بازنشستگی پرداخت کردیم تا 10 درصد حقوق مون بالا بره.افزایش حقوق 38 درصد + 515 هزار تومان بازنشسته های تامین اجتماعی رو خوردن ، یه لیوان آب روش.از این آقایون چه انتظاری دارید.
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      در خصوص افزایش ۳۸ درصد حقوق بازنشستگان دولت موافقت کرده یا نه ،،هر روز خبری میشنویم و‌خوسحال میشویم و‌ذوز بعد میگن تکذیب شد ،، آیا دولت با ابن قشر چکار میخواد بکند ،، ما همان قشری بودیم که دولت آقای رئیسی را برای خودمان روزنه امید می دانستیم و خوشحال. بودیم که از ابن وضعیت معیشتی نجات پیدا میکنیم ،، انشاالله که امیدمان را ناامید نکنه ،، از مجلس محترم هم خواستار پیگیری را داریم و‌ما را به خال خودمان رها نکنید که خدا را خوش نمیاد ،، واقعا کرفتاریم و زندگیمان با مشکل پیش میرود ،،
    • سلطان ابراهیم یعقوبی نائب الزیاره شما درمشهد مقدس IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 0
      ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور انقلابی 38درصد ان شا الله کی بحساب بازنشتگان تأمین اجتماعی( لشکری ) واریز خواهد شد
    • ناشناس IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      0 0
      پس بازنشستگان کشوری چند غاز حقوق میگیرن چی تکلیف اونا چی میشه هر چی هست برا تامین اجتماعی کلیه خدمات