زمان واریز عیدی بازنشستگان مشخص شد + رقم عیدی

زمان واریز و مبلغ عیدی بازنشستگان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد زمان واریز و مبلغ عیدی بازنشستگان اعلام شد. سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام کرد که عیدی ۱۴۰۳ این افراد تا دو هفته آینده واریز خواهد شد. در همین رابطه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تا دو هفته آینده پرداخت می‌شود.

بنا به گفته میرهاشم موسوی، با توجه به مشخص شدن مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در تلاش هستیم با تامین منابع عیدی را به حساب بازنشستگان پرداخت کنیم. طبق اعلام سخنگوی دولت، با آنچه در جلسه هیات دولت تصویب شد، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی دو میلیون و پانصد هزار تومان است

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
کد خبر: 52110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد علی سلطانی US ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی جوابگوی یک زندگی سالم و پرورش خانواده سالم نیست. لطفأ رسیدگی بفرمائید. مسئولینی که گوش شنوا ندارید. با این روش حداقل حقوق خانواده های ناسالم در جامعه گسترش خواهد یافت. و آسیب آن به جامعه و کشور باز خواهد گشت. اصلاح کنید حقوق ها رو تا دیر نشده. یه گروه بالای صد میلیون، یه گروه بالای پنجاه میلیون، یه گروه بالای سی میلیون، یه گروه بالای بیست میلیون، یه گروه بالای ده میلیون، جالب و دیدنی اینجاست. که اکثریت جامعه حداقل حقوق زیر ده میلیون یا هفت میلیون در یافتی در ماه دارند. لطفأ فاصله طبقاتی حقوق ها با دید باز و شفاف نگاه و بررسی کنید. اگر قرار باشد. در این شرایط زیر ده میلیون اکثریت حقوق دریافت کنند. باید بالای چهل میلیون حقوق در جامعه در هر سمت و شغلی که باشند. نباید بیشتر از چهل میلیون در ماه دریافتی داشته باشند. لطفأ عدالت را در این شرایط برهانی و تورمی رعایت بفرمائید.