کاربران Cash App می‌توانند حقوق خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند

Cash App سیستم پرداخت شرکت بلاک یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به مشتریان امکان می دهد حقوق خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، اپلیکیشن پرداخت بلاک اوایل امروز در بیت کوین 2022 در میامی از این اقدام خود خبر داد. «پرداخت با بیت کوین» به مشتریان آمریکایی با یک کارت نقدی فعال اجازه می‌دهد تا بخشی یا کل چک‌های حقوق خود را به‌طور خودکار در این برنامه به بیت‌کوین اختصاص دهند. مشتریان می‌توانند از امروز برای تبدیل وجوه خود به بیت کوین شرکت کنند.

علاوه بر این، Cash App همچنین ویژگی جدیدی به نام «Round Ups» را معرفی کرد که به مشتریان امکان می‌دهد پرداخت‌های کارت خود را به به بالا رند کنند و آن مبلغ را در بیت کوین یا دارایی‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند. Cash App همچنین اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند پرداخت‌های بیت کوین را از طریق شبکه لایتنینگ، راه حل لایه 2 بیت کوین که در ژانویه با آن یکپارچه شده است، دریافت کنند.

بلاک، شرکت مادر Cash App، در سال‌های اخیر تلاش‌های قابل توجهی برای کمک به رشد پذیرش بیت کوین انجام داده است. در حال حاضر روی یک صرافی غیرمتمرکز بیت کوین مشابه صرافی‌های موجود در شبکه‌های قرارداد هوشمند اتریوم کار می‌کند. این پروژه TBD نام دارد و صفحه توییتر آن نوید یک سیستم مالی باز و غیرمتمرکز برای همه را می‌دهد. جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل بلاک، اعتقاد تزلزل ناپذیری به فناوری بلاکچین، و به ویژه بیت کوین،دارد. در حالی که او از انتقاد از اتریوم و وب 3 ابایی ندارد، اما گفته است می‌خواهد به برترین دارایی رمز ارزی کمک کند تا در موارد متعدد به «ارز بومی اینترنت» تبدیل شود.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 26980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha