دولت اوکراین ایردراپ برنامه‌ریزی‌شده خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرد

این خبر را میخائیلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر و وزیر تحول دیجیتال این کشور، از طریق حساب تأییدشده توییتر خود در روز پنجشنبه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فدوروف در توییتر خود نوشت: پس از بررسی دقیق تصمیم گرفتیم ایردراپ را لغو کنیم. هر روز تعداد بیشتری از مردم مایل به کمک به اوکراین برای مقابله با تجاوز هستند.

فدوروف گفت که این کشور توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای حمایت از نیروهای مسلح اوکراین اعلام خواهد کرد، اما تأکید کرد که آن‌ها برنامه‌ای برای صدور هیچ توکن قابل تعویضی ندارند. NFT ها دارایی‌های دیجیتالی روی یک بلاکچین هستند که نشان‌دهنده مالکیت اقلام مجازی یا فیزیکی هستند.
این ایردراپ ابتدا روز چهارشنبه در حساب رسمی توییتر این کشور اعلام شد، پس از آن مقامات دولتی هیچ اطلاعات یا اطلاعیه بیشتری در مورد رویداد برنامه‌ریزی‌شده برای پنجشنبه منتشر نکردند. مقامات دولتی همچنین به درخواست‌های متعدد CoinDesk برای اظهارنظر از زمان اعلام اولیه پاسخ ندادند.
در اعلامیه روز چهارشنبه آمده بود هدف از ایردراپ پاداش دادن به اهداکنندگانی است که برای حمایت از اوکراین در مقابل روسیه، کریپتو ارسال کرده‌اند.
اوایل روز پنجشنبه، به نظر می‌رسید که یک ایردراپ در حال انجام است، اما بعداً مشخص شد که شخص ثالثی ممکن است رویداد مورد انتظار را جعل کرده باشد.
طبق آخرین به‌روزرسانی فدوروف در تلگرام، دولت اوکراین از زمان پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال در جمعه گذشته، بیش از 30 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. دولت با طیف وسیعی از رمز ارزها از جمله بیت کوین، اتر و پولکادات کمک مالی کسب کرده است.

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 25838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha