غیر رسمی: محمود فکری سرمربی استقلال شد

انتظار می‌رود تا پایان امشب سرانجام بلاتکلیفی‌های پیرامون نیمکت استقلال به پایان برسد و سرمربی آبی‌ها برای لیگ بیستم معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  به نقل از ورزش سه، در فاصله 26 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، حالا مشکلات آبی‌پوشان پایتخت پلکانی در حال رفع و رجوع است و در اولین گام قرار است سرمربی جدید این تیم تا امشب مشخص شود؛ آن‌طور که از حوالی باشگاه استقلال خبر می‌رسد محمود فکری گزینه نهایی مدیران آبی برای لیگ بیستم است اما در این میان اخذ رضایت‌نامه از مدیران باشگاه نساجی باعث شده است تا همچنان خبر رسمی انتخاب فکری در صفحه رسمی باشگاه استقلال رویت نشود.

اما با تایید مشاور مدیرعامل استقلال و آن‌چنان که در صفحات هوادارای استقلال نام فکری پیچیده بعید است گزینه دیگری امشب از سوی مددی به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

محمود فکری کاپیتان خوش‌اخلاق و سابق استقلال در حالی پس از 5 سال دوری از جمع آبی‌پوشان این‌بار در نقشی جدید به تیم سابق خود باز می‌گردد، که گزینه‌های دیگری همچون فرهاد مجیدی، جواد نکونام، محمد تقوی و از همه مهم‌تر الکساندر نوری را پشت سر خود می‌بیند و حالا با عبور از کنار این نام‌ها توانسته است به گزینه نخست پذیرش سکان هدایت استقلال بدل شود.

جالب این‌که آبی‌پوشان پایتخت امروز در شرایطی مشابه تعطیلات نیم فصل لیگ نوزدهم برای پرسپولیسی‌ها قرار دارند؛ آن مقطع قرار بود یحیی گل محمدی پس از دوری 6 ساله از پرسپولیس، به عنوان جانشین گابریل کالدرون به تیمش به بازگردد و نیاز به رضایت‌نامه شهر خودرویی‌ها داشت و حالا فکری می‌خواهد پس از 5 به تیم سابق خود بازگردد و نیاز به رضایت‌نامه نساجی دارد.

حالا پس از 266 روز که مدیران پرسپولیس توانستند رضایت‌نامه گل‌محمدی را از شهر خودرو بگیرند و به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند، باید دید مدیران استقلال از دیگر تیم خصوصی فوتبال ایران یعنی نساجی مازندران موفق به اخذ رضایت‌نامه فکری خواهند شد تا وی هم بتواند به نیمکت تیم سابق خود بازگردد و رقابتی جذاب میان دو کاپیتان سابق سرخابی در لیگ بیستم صورت گیرد یا خیر؟

در صورت موفقیت مدیران استقلال که احتمال آن بسیار بالا به نظر می‌رسد، بمب خبری نیمکت استقلال منفجر خواهد شد و با گذر از نام‌هایی چون استراماچونی، نوری، مجیدی، نکونام، تقوی و پاشازاده سکان هدایت آبی‌پوشان در اختیار محمود فکری قرار خواهد گرفت.

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 2244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha