مددی: آقای میثاقی! آتش بیار معرکه نباش

مدیرعامل استقلال روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر با انتقاد از محمدحسین میثاقی، او را آتش بیار معرکه جدلش با صالح مصطفوی خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، صالح مصطفوی مربی استقلال که در اعتراض به اشتباهات داوری علیه این تیم روی خط آنتن زنده برنامه فوتبال برتر آمده بود، در ادامه به صورت زیرپوستی از مدیریت استقلال و احمد مددی انتقاد کرد که در ادامه با روی خط آمدن مدیرعامل آبی پوشان، او میثاقی را به آتش بیار معرکه شدن متهم کرد. 


مصطفوی در صحبت هایش خطاب به سرپرست کمیته داوران گفت:  ما آقای افشاریان را آدم شریفی می دانیم. ایشان شرافتا بگویند چند درصد احتمال می دهند که کمک داور برخورد پای مهدی قایدی به توپ را تشخیص داده و آفساید گرفته است. حتی خود شما (میثاقی) می گویید با VAR هم سخت است که تشخیص داد مهدی قایدی توپ را تاچ کرده است یا نه، بعد کمک داور از آن فاصله و بین ۵ بازیکن، برخورد پای قایدی به توپ را تشخیص داده است؟


او ادامه داد: پس آفساید اعلام شدن این توپ اشتباه مسلم داوری است. یک گل واضح برای ما گرفته نشده است. چرا لاپوشانی و ماست مالی می کنند؟ فقط این بازی نیست. دقیقه ۴ بازی با پرسپولیس برای ما پنالتی گرفته نشده است. در بازی با پدیده دقیقه ۹۲ توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد که کاملا آفساید بود. اگر آن توپ وارد دروازه می شد، بازی یک – یک می شد. در بازی با صنعت نفت اشتباهات سریالی رخ داد. وقتی اینگونه اشتباهات داوری پشت سر هم رخ می دهد، شما جای ما باشید چه فکری می کنید؟ در ۵ بازی متوالی و پشت سر هم این اتفاقات برایمان رخ داده است.


مربی استقلال در ادامه اعتراض به بحث داوری گفت: یک بازی یا دو بازی یا ۱۰ بازی در ۳۰ هفته اشتباهات داوری است ولی شش یا هفت بازی پشت سر هم این اتفاقات رخ داده است. زمانی که ما از بازی های آسیایی برگشتیم، انگار عده ای شمشیر به کمر بسته اند تا این تیم را قلع و قمع کنند. مگر می شود دقیقه ۴ بازی با ذوب آهن گل صد در صد خطا بخوریم و بازی با پرسپولیس دقیقه ۴ برایمان پنالتی نگیرند؟ ما هیچ ارگانی را مخاطب قرار نمی دهیم. ما می گوییم این حق ما بوده است یا نه؟ کارشناسان و همه تصاویر را دیده اند ولی این توجیه کردن این گل واقعا بد است.

سپس محمدحسین میثاقی در خصوص مشکلات استقلال از مصطفوی سوالاتی را مطرح کرد. میثاقی گفت:
* درخصوص شرایط استقلال و اینکه بعد از نکاتی که بازیکنان و کادرفنی مطرح کرده است، حتی چیزهای طبیعی و اولیه که یک تیم باید داشته باشد را ندارید و اینکه فرهاد مجیدی از حسابش به تیم کمک کرده است. احمد مددی پشت خط هستند. شما آخرین بار کی با همدیگر صحبت کردید؟
من صدای آقای مددی را آخرین بار از اخبار شبکه خبر شنیده ام. 

* یعنی همدیگر را در جلسه نمی بینید؟
افتخار نمی دهند که سر تمرین تشریف بیاورند.

* یعنی از بازی های آسیایی تاکنون؟
به هر حال آقای میثاقی مسائلی وجود دارد و ایشان مدیرعامل و بزرگتر تیم هستند. ایشان صحبت کنند و ما در برنامه زنده رو در رو قرار نگیریم بهتر است. من اینجا خدمت رسیدم تا راجع به حقوق تضییع شده استقلال صحبت کنم که حالا طبق صحبت هایی که شده چه از داخل و چه از خارج باشگاه تحت فشار است و این بازیکنان از جان مایه می گذارند و فوتبال به این خوبی را بازی می کنند ولی حقشان در زمین داده نمی شود. من برای این موضوع خدمت شما رسیدم.

در این لحظه احمد مددی روی خط تلفن آمد و پس از احوال پرسی با مصطفوی گفت: صحبت های ایشان تکمیل کننده حرف های من درباره بحث داوری بود ولی آقای میثاقی من از شما گله دارم. شما تصور کردید که آقای مصطفوی می آید و منی که مدیرعامل استقلال هستم را به چالش می کشد؟

میثاقی در پاسخ گفت: ما با کادرفنی استقلال تماس گرفتیم و آقای مجیدی صلاح دانستند که صالح مصطفوی درباره شرایط تیم صحبت کنند.
مددی در ادامه گفت: مربیان ما انقدر فهیم و باشعور هستند که می دانند پدر خانواده مشکلاتی دارد. اینجا باشگاه استقلال یک تیم مردمی با میلیون ها هوادار است. شما فکر نکنید با وجود این مشکلات دست روی دست گذاشته ایم. در این شرایط سخت اقتصادی کرونا زده، تأمین میلیاردها تومان پول کار ساده ای است؟ من از شما به عنوان یک مجری با سابقه انتظار دارم اینگونه شیطنت نکنید؟ به نظر من شما آتش بیار معرکه شده اید و این خیلی زشت است! این کار خیلی بد است. 

میثاقی با قطع صحبت های مددی گفت: من متوجه نشدم. آقای مددی چون می خواهیم توضیحات مصطفوی را بشنویم، دقایقی با شما خداحافظی می کنیم، اگر نکته ای داشتید در پایان در خدمت شما هستیم.
میثاقی سپس به مصطفوی گفت: چون (شما و آقای مددی) ۴، ۵ ماه بود همدیگر را ندیده اید، خواستیم واسطه شویم تا حداقل با همدیگر سلام کنید.

مصطفوی سپس درباره وضعیت باشگاه گفت: بچه ها قبلا درباره وضعیت باشگاه صحبت کرده اند. ما یک سری مشکلات عدیده و اولیه برای داشتن یک تیم فوتبال داریم و ۳۰ نفر آدم دور هم جمع شده ایم و با همدیگر به صورت متحد و یکپارچه، با وجود همه مشکلات کار می کنیم. ما کارمان را می کنیم و انتظار داریم با تمام داستان هایی که داریم، می خواهیم عدالت برقرار شود.

میثاقی سپس گفت: من با اکثر بازیکنان که در تماس هستم، می گویند ۴ ماه است که مدیرعامل تیم را ندیده ایم. حس می کنم در باشگاه استقلال فقط فرهاد مجیدی کارها را انجام می دهد؟
صالح مصطفوی نیز در پاسخ گفت: فقط فرهاد مجیدی نیست، او در رأس است به علاوه بازیکنان باغیرت و با شرف تیم.

میثاقی با قطع صحبت های مصطفوی گفت: من با بازیکنان کاری ندارم. منظور من این است که هر کسی مشکلی دارد، باید به فرهاد مجیدی بگوید در حالیکه وظیفه او مسائل فنی است. چرا باید نگران آب، غذا، زمین تمرین و قرارداد بازیکنان باشد؟


مصطفوی نیز در پاسخ به حرف های میثاقی گفت: بالاخره در حال حاضر برادران مجیدی سکان این کشتی را دستشان گرفته اند و ان شالله به زودی این مشکلات حل شود تا بقیه مجموعه ها کمک کنند. من یک عضو و کوچکترین عضو کادرفنی هستم. من در خارج از کشور کار کرده ام. چیزهایی که از نظر امکانات سخت افزاری در استقلال می بینم، واقعا در شأن یک باشگاه لیگ یکی هم نیست. امیدوارم باشگاهی با این همه سابقه و هوادار شرایطی برایش فراهم شود و مسئولین تمهیداتی در نظر بگیرند که امکاناتش در حد شأن باشگاه استقلال با ۲ قهرمانی آسیا باشد.


در عربستان احترامی که نمایندگان AFC، باشگاه الاهلی و هواداران این تیم به ما می گذاشتند، نشان از بزرگی باشگاه ما بوده است. متأسفانه از نظر سخت افزاری، بزرگی باشگاه طوری است که با یکدیگر همخوانی ندارند.

میثاقی نیز گفت: شما می گویید سخت افزار اما من می گویم کسانی که در چند وقت اخیر در بحث مدیریتی باشگاه بوده اند و یه خرده الان هم هستند، در اندازه باشگاه استقلال نیستند. ما به هیئت مدیره قبلی هم گفتیم حرکتی برای باشگاه بزنید. فقط بازیکن و مربی را متهم کنید که نمی شود. باز هم افراد قبلی کمی پول به باشگاه تزریق می کردند ولی این عزیزان غیر از اینکه شما را نمی بینند، کار دیگری نیز انجام نداده اند.

۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 17066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha