استقلال - پدیده/ فرصت طلایی آبی پوشان برای بازگشت به کورس

دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و پدیده در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از وقفه‌ ۲۶ روزه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز پیگیری می‌شود. در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

استقلالی‌ها در این بازی ۵ بازیکن (فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته) را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. البته دیاباته به دلیل اینکه تاکنون نتوانسته به تهران باز گردد این بازی را از دست داده است.

مهدی قایدی هم که در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت به دلیل تمرین کمتر نسبت به سایر بازیکنان و همچنین خستگی ناشی از دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ممکن است در ترکیب استقلال از ابتدای بازی قرار نگیرد و در نیمه دوم به کار گرفته شود. البته این موضوع به نظر کادر فنی آبی‌های پایتخت بستگی دارد.

استقلالی‌ها این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از یک طرف اختلاف بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و از طرفی دیگر خالی بودن حساب‌های مالی باعث شده تا صدای بازیکنان این تیم بلند شود و نسبت به وضع موجود گلایه کنند.

روز گذشته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در اظهاراتی تند مهدی علی نژاد (معاون وزیر ورزش و جوانان) و احمد مددی (مدیرعامل استقلال) را مورد حمله قرار داد. پس از صحبت‌های مجیدی برخی از بازیکنان استقلال از جمله فرشید اسماعیلی به حمایت از سرمربی خود پرداختند.

در آن سوی میدان نیز شاگردان مهدی رحمتی در پدیده مشهد پس از جدایی فرهاد حمیداوی (مالک سابق باشگاه شهرخودرو) سختی‌های زیادی را متحمل شدند. ناتوانی در پرداخت حقوق بازیکنان و اعضای کادرفنی از یک سو و از طرف دیگر نداشتن پول برای اجاره اتوبوس که بازیکنان این تیم را به ورزشگاه برساند از جمله مشکلات این تیم در هفته‌های گذشته بود.

پدیده مشهد با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت پیروزی پُر گل مقابل استقلال و نتیجه نگرفتن فولاد خوزستان در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان می‌تواند یک رده در جدول صعود کند و در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

در بازی رفت تیم استقلال موفق شده بود با ۲ گل سبحان خاقانی و محمد دانشگر پدیده را شکست داد.

آمار و ارقام:

  • در ۱۱ بازی قبلی استقلال در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۹ بازی قبلی پدیده در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • در ۷ بازی قبلی خانگی استقلال مقابل پدیده کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • استقلال در ۶ بازی از ۷ بازی قبلی خانگی خود مقابل پدیده موفق به کلین شیت شده است.

استقلال با پیروزی در این دیدار نمی‌تواند در جدول رده بندی صعود کند و فقط از لحاظ حفظ جایگاه سومی می‌تواند خیال خود را راحت کند.

ترکیب احتمالی پدیده:

میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدعرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، مهرداد بایرامی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، احسان حسینی، امیرحسین جعفری و امیرحسین جعفری

ترکیب احتمالی استقلال:

رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی

این بازی ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 16333
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha