نماینده مجلس: وزارت نیرو فیش برق مشترکان را طی ماه های گذشته اشتباه محاسبه کرده ! + ویدئو

دلخوش اباتری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در اخطاری تأکید کرد: فیش برق مصرفی مردم بدون اطلاع قبلی به جای برق حرارتی به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است و این دست در جیب مردم کردن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری طبق اصل (۳)، (۲۰) و (۴۳) قانون اساسی و طبق آیین‌نامه مجلس گفت:

 بدون اعلام قبلی در ماه‌های گذشته فیش برق مصرفی مردم به جای اینکه به صورت حرارتی محاسبه شود به صورت برق تجدیدپذیر محاسبه شده است، حرارتی ۴۸۰ تومان است و برق تجدیدپذیر ۸۲۰ تومان و این موضوع دست در جیب مردم کردن است.

وی با بیان اینکه فیش مصرفی مردم را بر مبنای برق تجدیدپذیر محاسبه کرده‌اند، ادامه داد: برق مناطق گرمسیری را درست کارشناس نکرده‌اند، ما این موضوع را به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام کردیم و با وزیر نیرو هم صحبت کردیم و به هیأت رئیسه هم شکایت مردم را اعلام کرده‌ایم، مردم در این موضوع مطالبه دارند.

دلخوش در پایان تأکید کرد: با توجه به این وضعیت کمیسیون انرژی مجلس هم باید پاسخگوی مردم باشد، در سال آینده با این شرایط مشکل خواهیم داشت و وزارت نیرو باید کاری انجام دهد. مجلس باید کارگروهی کارشناسی و تخصصی تشکیل دهد تا مشکل مردم در این خصوص حل شود.

۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 21539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha