مجتبی اکبری مدیرعامل ساتکاب شد/انتظار از مدیرتوانمند  جدید برای اصلاحات اساسی در شرکت

وزیر نیرو در حکمی «مجتبی اکبری» یکی از مدیران باسابقه بنیاد مستضعفان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) منصوب کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در بخشی از این حکم که  از سوی «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو صادر شده، آمده است: انتظار می‌رود با همکاری هیات مدیره شرکت و با هماهنگی معاونان و مدیران حوزه ستادی، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی و تابعه، وابسته و همچنین مدیران ذی‌ربط در استان‌ها و در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم‌داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به‌عمل آورید و گزارش فصلی اقدام های انجام شده را برای اینجانب ارسال کنید.

 شرکت سهامی مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) براساس بندهای «الف»، «ج» و «ﻫ» از ماده ۴ اصلاحی اساسنامه شرکت‌های برق منطقه‌ای و بند «و» از ماده ۴ اساسنامه سازمان آب و برق خوزستان در سال ۱۳۴۷ طی گواهی ۱۲۵۵۳ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان تهران به ثبت رسیده است.

طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده ۱۹ خرداد ۱۳۵۹ و ماده یک اساسنامه نام شرکت اصلاح و به «شرکت سهامی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق» تغییر یافت.

مجتبی اکبری از مدیران باسابقه و توانمند بخش صنعت است که سوابقی مانند معاونت فروش و بازاریابی شرکت بهنوش را در کارنامه خود دارد و با توجه به توانمندی‌های این مدیر جوان و خوشنام انتظار می‌رود شرکت ساتکاب به روزهای اوج خود بازگردد.

۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 20781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha