شیرین بهرامی دوبلور و گوینده جوان بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت!

شیرین بهرامی ـ دوبلور و گوینده ـ پنجشنبه (هفتم مرداد ماه) بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، خبر درگذشت این دوبلور توسط روابط عمومی انجمن صنفی سراسری گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم (دوبلاژ) تایید شده است.

در توضیح خبر انجمن صنفی دوبلاژ آمده است: شیرین بهرامی عزیز پیش از آنکه بیشتر با او آشنا گردیم پرپر شد و از میانمان رفت. ای کاش ریشه این ویروس منحوس هرچه زودتر کنده شود.

شیرین بهرامی متولد ۱۳۵۶ مدتی بود در دوبلاژ سازمان صداوسیما مشغول کار دوبله بود و به تازگی هم عضو انجمن شده بود.

بهرامی دوبله سریال‌هایی چون «بینوایان» و سینمایی «تالکین» را بر عهده داشته است.

چنگیز جلیلوند ـ دوبلور و مدیردوبلاژ باسابقه کشورمان ـ هم آذرماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

تورج نصر در این باره نوشت: «خبرهای تلخ و بد پی در پی می‌آیند. و جوانی دیگر در اثر ابتلاء به کرونا درگذشت. عجب دورانی شده! روحت شاد همکار گرامی! تسلیت می‌گویم خدمت خانواده بزرگوار ایشان و همکاران گرامی.»

علی همت مومیوند هم به درگذشت شیرین بهرامی واکنش نشان داد و نوشت: «با کمال تأسف همکار جوانمان خانم شیرین بهرامی بر اثر ابتلاء به ویروس منحوس کرونا درگذشت. تسلیت می‌گویم به همکاران و خانواده دغدارشان.»

شوکت حجت نیز برای همکار از دست رفته‌اش نوشت: «روزگار غریبیست؛ دیروز یکی از همکاران نازنینم خانم شیرین برامی به خاطر این ویروس هوشمند پرواز کرد و جامعه دوبلاژایران دوباره غمگین شد.»

شوکت حجت

این دوبلور که به جای تصویر مرحومه شیرین بهرامی عکس یک گل را منتشر کرده است، در توضیح این انتخاب نوشت: چون اعتقاد دارم وقتی هر چیزی را که عکسش را در دنیای مجازی پخش می‌کنی، کائنات از آن بیشتر برایت می‌فرستد و من نمی‌خواهم دیگر عکسی از عزیزانم در رابطه به این موضوع ببینم، بجای عکس این عزیز شاخه گلی تقدیم خانواده محترم ایشان می‌کنم و برای همه عزیزانم آرزوی سلامتی دارم. به امید روزهای خوش و نور و آگاهی برای همه.»

مریم شیرزاد و اردشیر منظم از دیگر از گویندگان باسابقه کشور نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی درگذشت شیرین بهرامی را تسلیت گفتند.

۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: 18183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha