محسن رضایی دوباره در بیمارستان بستری شد | پزشکان: احتمالا کرونا گرفته است

معاون اقتصادی رئیس جمهور ساعاتی پیش به دلیل کسالت، در یکی از بیمارستان های قزوین بستری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور ساعاتی پیش پس از سفر به تعدادی از استان‌های کشور در ایام عزاداری ماه محرم و به هنگام بازگشت به تهران، در یکی از بیمارستان های قزوین بسترشد.

در این رابطه چگینی مدیر یکی از بیمارستان‌های قزوین اظهار کرد: دکتر محسن رضایی به دلیل کسالت ناشی از انجام سفرهای متعدد در روزهای گذشته و احتمالا ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شدند. 

وی افزود: در حال حاضر پزشکان حال عمومی وی را مساعد ارزیابی کرده اند و انشاالله با حاصل شدن بهبودی کامل تا فردا صبح از بیمارستان مرخص می شوند.

محسن رضایی مرخص شد

منبیان نوشت:معاون اقتصادی رئیس جمهور که به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های قزوین بستری شده بود، صبح امروز چهارشنبه از بیمارستان ترخیص شد.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور که به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های قزوین بستری شده بود، صبح امروز چهارشنبه از بیمارستان ترخیص شد.

مدیر داخلی بیمارستان مهرگان قزوین با اعلام این خبر ، افزود: پزشکان حال عمومی وی را مساعد تشخیص داده و وی را ترخیص کردند.

نجف چگینی اظهار داشت: آقای رضایی دو شب را در بیمارستان مهرگان بستری بودند.

وی گفت: علت بستری بودن معاون اقتصادی رئیس جمهور به تشخیص پزشکان، ابتلا به ویروس کرونا بود.

رضایی که در ایام تاسوعا و عاشورا در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در استان های قزوین، زنجان و اردبیل حضور پیدا کرده بود در حین بازگشت به تهران دچار کسالت شد و به توصیه پزشکان در یکی از بیمارستان های قزوین بستری شد.

علت بیماری بیماری چه بود؟ / محسن رضایی مرخص شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
کد خبر: 31503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha