بیشترین تغییر مالیکت امروز بازار سهام (۳۰ فروردین)

بیشترین ورود پول حقوقی‌ها طی معاملات امروز (۳۰ فروردین ۱۴۰۰) مربوط به نمادهای وتجارت، وبصادر، وبملت، فولاد، شتران، خودرو است.

به گزارش گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ بازار امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که در میان بزرگان نمادهای شستا و برخی از نمادهای گروه فلزی مانند فولاد با تقاضا همراه بودند و شستا در نهایت در رنج مثبت به معاملات خود خاتمه داد. در میان گروه پالایشی، صندوق پالایش با برتری تقاضا روبرو بود و در میانه بازار با رنج مثبت نیز همراه شد. در بین گروه‌های موثر بر شاخص کل دو گروه بانکی و خودرویی فشار فروش بیشتری داشتند ولی با توجه به شایعات موجود در بازار مبنی بر رفع تحریم های بانکی و پولی به جز سایپا که حجم قابل توجهی دادوستد نشد، اکثر صفوف فروش مربوط به این گروه‌ها جمع شد.

در دقایق پایانی بازار شاهد بهبود تقاضا در نمادهای بزرگ بودیم که امیدواریم با توجه به اخبار مربوط به جلسه سران سه قوا با محوریت بورس شاهد بازاری پویا و واقعی و زنده در روزهای آتی باشیم.

نمادهای گروه‌های کوچک به غیر از چند نماد محدود همچنان منفی و قفل در صفوف فروش هستند و تا زمانی که در کلیت بازار تقاضای واقعی شکل نگیرد امیدی به بازگشت بخصوص در تک سهم ها نیست.

بازار سهام روز دوشنبه با افت ۰.۶۵ درصدی شاخص کل بورس همراه بود و ارزش معاملات بورس به ‌طور حدودی به ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.  

معامله‌گران حقیقی طی معاملات امروز ۴۸۴ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

امروز بیشترین ورود پول حقیقی در سهام شپنا، کاوه، فملی، پترولح، واحیا دیده شد همچنین در نمادهای وتجارت، وبصادر، وبملت، فولاد، شتران، خودرو ورود پول حقوقی را شاهد بودیم.  

در معاملات روز دوشنبه، فملی در راس ورود پول حقیقی‌ها بود. ارزش معاملات خرد بازار سرمایه  نیز حدود ۱۹۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

.

جزئیات تکمیلی ورود پول حقوقی ها و ورود پول حقیقی ها در نقشه زیر به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام./

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 13780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha