مهمترین حواشی امروز بورس ۲ دی ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل حدود ۰٫۶ درصد و شاخص کل هم‌وزن حدود بیش از ۱٫۷ درصد رشد کردند تا روز سبزی در بازار سهام رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  تجارت نیوز؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۰.۶ درصدی مجددا در مدار صعود قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز در ادامه روند مثبت روز گذشته خود بیش از ۱.۷ درصد افزایش یافت.

در جریان معاملات امروز سه نماد کگل، خودرو و اخابر بیشترین تاثیر را در مثبت شدن شاخص کل بورس داشتند و معاملات منفی فارس و فملی نتوانست مانع از رشد مثبت شاخص کل شود. این در حالی بود که ارزش کل معاملات امروز بورس نیز با حدود ۱۵ درصد رشد به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز همچنین گروه خودرویی مطابق با روزهای گذشته پر معامله‌ترین گروه بورس بود و گروه فراورده‌های نفتی نیز به جای گروه فلزات اساسی دومین گروه پرطرفدار امروز بورس بودند.

در معاملات امروز که با افت ۵ هزار واحدی شاخص کل آغاز شد، معاملات نمادهای شاخص‌ساز اکثرا در محدوده نزدیک به صفر انجام شد ولی اکثر نمادها در گروه‌های دارویی و مواد غذایی سبزپوش بودند. با توجه به روند معاملات پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام معاملات فردا را نیز با روند مثبتی آغاز کنند، هر چند ممکن است عبور از سطح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی در معاملات فردا کار سختی باشد.

۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 11393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha