حضور فرمانده نیروی زمینی عراق در پایگاه «عین‌الاسد» و برگزاری نشست امنیتی

منابع عراقی به حضور سرزده فرمانده نیروی زمینی عراق در پایگاه عین‌الاسد و برگزاری نشست امنیتی مهم در این پایگاه اشاره کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از المعلومه، منابع وابسته به حشد شعبی عراق از بازدید ناگهانی فرمانده نیروی زمینی عراق از پایگاه «عین‌الاسد» در غرب الانبار خبر دادند.

«قطری العبیدی» از فرماندهان حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد: سرلشکر «قاسم المحمدی» فرمانده نیروی زمینی عراق به‌همراه شماری از فرماندهان عالی‌رتبه عراقی در سفری سرزده وارد پایگاه هوایی عین‌الاسد در ناحیه البغدادی در منطقه «هیت» در غرب الانبار شده‌اند.

وی افزود: فرمانده نیروی زمینی عراق به‌محض رسیدن به عین‌الاسد با سرلشکر «احمد سلیم» فرمانده عملیات الجزیره، سرتیپ «حسن السلاوی» معاون فرمانده لشکر هفتم به‌همراه شماری از فرماندهان تشکیلات امنیتی حشدالانبار به‌منظور بررسی اوضاع امنیتی در مناطق غربی و اقدامات انجام‌شده برای دفع هرگونه تحرکی که با هدف بی‌ثباتی مناطق آزادشده رخ دهد، نشست برگزار کرد.

وی از نیروهای نظامی در منطقه هم بازدید و گزارشی از آمادگی امنیتی دریافت کرد و از روحیه نظامی بالای نظامیان برای دفع هر خطر تروریستی آگاه شد.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 11083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha