نامه اکبر طبری مظلوم‌نمایی، فرافکنی و فرار رو به جلوی ناشیانه است

سید سعید لواسانی، رشته توئیتی را در واکنش به نامه اکبر طبری از زندان منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید لواسانی امام جمعه شهر لواسان در واکنش به نامه‌ای که اکبر طبری از زندان فرستاده، رشته توئیتی را در حساب شخصی خود منتشر کرد.

امام جمعه لواسان نوشت:

" نامه  اکبر طبری از زندان، مظلوم‌نمایی، فرافکنی و فرار رو به جلوی ناشیانه است. برفرض که او را در آمل و منزل مهمانی آقای آملی بگیرند، مگر منزل فلان شخص باشید، مصونیت می‌آورد؟ اما نکته مهم دروغ حکم حکومتی درباره تخلف آشکار و بزرگ کلاک است.
اینکه تخلف کلاک حکم حکومتی است، دورغی بزرگ است که با آن دورغ هم تخلف خود را می‌پوشانند و هم دهان‌ها را می‌بستند. در آن زمان بنده از هرکس سوال می‌کردم، با نگران و ترس طفره می‌رفت و یک‌نفر هم مختصری توضیح داد، تهدید به بازداشت شد؛ تا یکی از مسئولان دفتر رهبری را دیدم...
ایشان توضیح داد که چنین نیست، با پیگیری بیشتر مشخص شد که حکمی است که آقای غلامحسین اسماعیلی رییس کل وقت دادگستری تهران صادر کرده است و وقتی متن نامه را خواندم، دیدم از استحکام احکام قضایی هم برخوردار نیست، نامه‌ای که اگر منتشر شود نشان می‌دهد که پشت آن دست‌هایی است...
خوب است نامه منتشر شود و آقای اسماعیلی درباره آن توضیح دهند تا شبهات دفع شود؛ و خوب است فیلمی از تخلفات و فسادها و رشوه‌خواری های آقای طبری پخش شود تا مشخص شود ایشان کجای کار بود و آقای منصوری کجا؟ بله آنکه باکی ندارد که همه لواسان را به نامش بزنند، باید فرافکنی کند...
و طبری باید خود را مدیری لایق، توانمند، پاکدست بداند که بیست سال خدمت صادقانه کرده است... اما نظام جمهوری اسلامی باید از این مدیران پاک شود، تا روی رستگاری ببیند و مردم قربانی فساد و زدوبند یک عده مدیر فاسد و کارچاقکن نشوند. لواسان در این سال‌ها زخم‌ها خورده و فریادش بلند است"
در ادامه توئیت سید سعید لواسانی را مشاهده می‌کنید:

نامه اکبرطبری مظلوم‌نمایی، فرافکنی و فرار رو به جلوی ناشیانه است

گفتنی است، اکبر طبری مدعی شده بود زمان بازداشتش در آمل و در منزل صادق آملی‌لاریجانی بوده است. مأموران بدون داشتن نیابت قضائی و با درگیری با محافظان آملی‌لاریجانی در نهایت او را بازداشت کرده‌اند این در حالی است که بازداشت طبری طبق روال معمول انجام شده و مطالب مطرح‌شده از جانب این محکوم، تقریبا شبیه یک داستان پلیسی است.

بازداشت طبری در مرداد سال ۹۸ با حکم قضائی و با حضور معدودی از مأموران انجام شد؛ چراکه برای بازداشت چنین شخصی اساسا به نفرات و امکانات ویژه‌ای نیاز نبود؛ بنابراین ادعاهایی مبنی‌بر دستگیری او در منزل یکی از مسئولان به دست ۵۰ مأمور و درگیرشدن آنها با تیم حفاظت ایشان کاملا کذب و داستان‌سرایی است.

۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 7571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha