۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 36361
حکم اکبر طبری منتشر شد

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: برای پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک حکم صادر شده است و کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده اکبر طبری، معاون پیشین اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه توضیح داد. سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: برای پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک حکم صادر شده است و کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
به گزارش فردای اقتصاد، امروز صبح سخنگوی قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده طبری به این موارد اشاره کرد اما از آنجایی که این حکم تناسبی با اتهام‌های این متهم نداشت، کمی بعد قوه قضاییه اصلاحیه‌ای برای خبرگزاری‌ها فرستاد که این سوتفاهم را رفع و رجوع کند.

در توضیحات بعدی این قوه اینطور آمده که «حبس اکبر طبری به قوت خود باقی و در حال اجرا است.» به گزارش ایسنا به نقل از دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه، اتهام پولشویی اکبر طبری پس از رفع نقص، در دادگاه کیفری یک رسیدگی و وی با این اتهام به ضبط کلیه اموال در موضوع بزه پولشویی و یک چهارم اموال برابر نظر کارشناسی به قیمت روز مطابق قانون حاکم در زمان به عنوان جزای نقدی محکوم شده و سایر جرایم قطعیت یافته وی در حال اجرا و به قوت خود باقی است. بر این اساس مجازات‌های قبلی نامبرده از جمله محکومیت‌های حبس، جزای نقدی و ضبط اموال به موجب آرای صادره قطعیت یافته به قوت خود باقی و در حال اجرا است و موضوع مطروحه صرفا ناظر بر جرم ارتکابی وی تحت عنوان پولشویی بوده است.

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 36361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha