طرح «اصلاح ساختار بودجه» سه‌شنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت: با توجه به موافقت نمایندگان با اولویت بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه علنی امروز، این طرح به عنوان اولین دستور در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان ماه) با اولویت بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه موافقت کردند، گفت: براین اساس این طرح به عنوان اولین دستور در نشست علنی روز سه‌شنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محسن زنگنه با اشاره به ارسال نامه‌ای همراه با موارد اصلاحی ساختار بودجه به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه توسط رئیس کمیسیون برنامه برای اعمال در قانون بودجه ۱۴۰۰ هم اظهار کرد: این نامه براساس یک روند تعاملی میان مجلس و دولت ارسال شد، پیش از این میان کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با سازمان برنامه و بودجه تقریبا یک هماهنگی صددرصدی و تفاهمی نسبت به تمام بندهای این طرح ایجاد شده بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: طبق صلاحدید حاجی بابایی رئیس کمیسیون جمع‌بندی نهایی درباره اصلاح ساختار بودجه قبل از بررسی در صحن برای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ارسال شد تا در صورت لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌ها، دولت بتواند با این اصلاحات کار خود را پیش ببرد. 

زنگنه با تاکید براینکه البته پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه طی مصاحبه ای هم اعلام کرد، موارد ارسالی اصلاح ساختار بودجه باید تبدیل به قانون شود، گفت: پیش از این دولت لایحه‌ای را درباره اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارسال نکرده بود، بلکه یک پاورپوینت ۱۲۰ صفحه ای درباره اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارسال کرده بودند.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 6830

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha