روحانی: تصمیمات جدیدی برای محدودیت‌ها از شنبه اعمال می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: هرچیزی که به اعتماد مردم به ستاد ملی کرونا و قرارگاه و وزارت بهداشت ودرمان کاهش دهد به ضرر ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: هرچیزی که به اعتماد مردم به ستاد ملی کرونا و قرارگاه و وزارت بهداشت و درمان کاهش دهد به ضرر ما است.

وی افزود:‌ هر نهادی که به دولت یاری می‌رسانند به الزامات و پروتکل‌ها توجه کنند. وقتی می‌گوییم باید همه ماسک بزنند یعنی باید ماسک به وفور و با قیمت ارزان در جامعه باشد. درباره لوازم بهداشتی هم همینطور که البته همه اینها است و و مشکلی وجود ندارد و در این بین دولت الکترونیک باید لحظه به لحظه رشد کند.

رئیس‌جمهور درباره مصوبات جلسه امروز و محدودیت‌ها گفت: امروز تصمیماتی برای برای محدودیت‌ها گرفتیم و جزئیات آن نیز در هفته جاری نهایی می‌شود و از شنبه یعنی اول آذرماه عملیاتی خواهد شد؛ این طرح برای سراسر کشور است و به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و بنابر ویژگی هر شهر، مقرراتی برای آن اجرا می‌شود. امروز درباره کلیات این طرح بحث کردیم و در این هفته روی ریزه‌کاری‌های آن کار می‌شود. این طرحی است که اساسش تا پایان کرونا و تا آخر امسال و تا سال آینده هست و ادامه می‌یابد و وزارت بهداشت و قرارگاه عملیاتی ستاد، بیشترین مسئولیت را برای اجرای آن بر عهده دارند.

۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 6570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha