نماینده افشاگر شاسی بلندها تفهیم اتهام شد / شکایت روحانی از رحیم‌پور ازغدی به کجا رسید؟

احمد علیرضابیگی، نماینده‌ای که اولین‌بار موضوع دریافت خودروهای شاسی‌بلند توسط نمایندگان مجلس را مطرح کرده بود، دیروز در دادسرا تفهیم اتهام شد و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرکز رسانه قوه قضائیه نوشته که در پی ادعای احمد علیرضابیگی درباره واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس، دادستانی کل کشور به موضوع ورود و پرونده را برای بررسی به معاونت مربوطه ارسال کرد و بر اساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به دادستانی کل کشور مشخص شد که ادعای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک بوده است.

بر همین اساس این نماینده مجلس به دادسرای تهران احضار و پرونده وی جهت بررسی و تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع داده شد.

بر اساس آخرین پیگیری‌ها روز گذشته احمد علیرضابیگی در دادسرا تفهیم اتهام شد و آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شده است.

شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به کجا رسید؟

همچنین بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، ۱۹ اردیبهشت حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح‌شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد.

بر اساس آخرین خبرها، پرونده این شکایت از رحیم پورازغدی - با توجه به روحانی بودن وی - جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 42639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha