دیدار کریستال پالاس - لیورپول؛ امشب ساعت ۱۶:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم‌های کریستال پالاس و لیورپول امشب از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های لیورپول و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی لیورپول و کریستال پالاس امروز ساعت ۱۶:۳۰

آتالانتا شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول یک نتیجه ارزشمند کسب کرد. جانلوکا اسکاماکا در نیمه اول این تیم را به برتری رساند و سپس در نیمه دوم باز هم این مهاجم گلزنی کرد و پس از او ماریو پاسالیچ اختلاف را به سه گل رساند.

این تیم بعد از ظهر امروز به همراه حدود ۲۰۰۰ هوادار که به مرسی ساید سفر کرده بودند به برگامو بازگشتند. در همین حین پرکاسی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره پیروزی ارزشمند آتالانتا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا صحبت کرد.

او گفت: «این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود. یک شب جادویی. این پیروزی به‌عنوان یکی از بهترین لحظات در تاریخ فوتبال ایتالیا و باشگاه آتالانتا ثبت خواهد شد.»

2010052

آتالانتا قبلاً در لیگ قهرمانان فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیورپول را ۲-۰ در ورزشگاه آنفیلد شکست داده بودند اما اهمیت آن پیروزی به اندازه برد دیشب نبود چرا که هم بازی در مرحله گروهی بود و هم اینکه به دلیل پاندمی کرونا تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند و شور و جو زیادی نداشت.

پرکاسی در ادامه گفت: «این نتیجه آنقدر مهم است که توضیح آن دشوار است، اگرچه ما به خوبی می‌دانیم که هنوز یک بازی برگشت باقی مانده و لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است. نکته فوق العاده این است که ما می‌توانیم برای صعود به مرحله بعد در برگامو بجنگیم.»

مدیر آتالانتا سپس در مورد عملکرد اسکاماکا و دبل او در دیدار دیشب گفت: «ما همیشه به جانلوکا ایمان داشتیم. تمام نمایش‌های فردی آتالانتا به‌خاطر سبک عالی فوتبالی است که مربی به تیم می‌دهد. گاسپرینی نقش اصلی را در این تیم ایفا می‌کند و از اینکه او را در اختیار داریم بسیار خوشحالیم.»

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 54357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha