بازی دوستانه پاری سن ژرمن - اینترمیلان سه شنبه ۱۰ مرداد؛ ساعت ۱۳:۳۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم های پاری سن ژرمن و اینتر امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز سه شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم های پاری سن ژرمن و اینتر در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی پاری‌سن‌ژرمن ۱ - اینتر ۲

آپارات اسپورت: لینک پخش زنده بازی تیم های پاری سن ژرمن و اینتر امروز

آنتن: لینک پخش زنده بازی تیم های پاری سن ژرمن و اینتر امروز

با آغاز روز سه‌شنبه، مهلت تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ به پایان رسید. علاوه بر این، اکنون باشگاه فرانسوی رسما موظف است تا بند وفاداری ۸۰ میلیون یورویی کیلیان امباپه را به این بازیکن پرداخت کند.

امباپه در اردوی تیم ملی فرانسه به پاری سن ژرمن اعلام کرده بود تنها تا پایان فصل پیش رو در پاریس می‌ماند و بند تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۵ را تمدید نمی‌کند.

همین مسئله موجب شد او از اردوی پیش فصل خط بخورد و از سوی باشگاه با دو گزینه مواجه شود: اول اینکه او فرصت داشت تا ۳۱ جولای قراردادش را تمدید کند و دوم اینکه در غیر این صورت نمی‌تواند برای یک سال باقی‌مانده از قراردادش در پاری سن ژرمن بماند.

اکنون نشریه اکیپ خبر می‌دهد که امباپه قصد ندارد بابت قراردادش در سال ۲۰۲۲ به پاری سن ژرمن تخفیف بدهد و او تمام پولی که حقش است را خواهد گرفت.

پی اس جی معتقد است که رئال مادرید در پایان بازار تابستانی پیشنهادی برای امباپه ارائه خواهد کرد تا آن‌ها را مجبور به پذیرش قیمت کمتری کند.

به گفته این نشریه امباپه، از این وضعیت بسیار عصبانی است. پاری سن ژرمن تلاش خواهد کرد و باعث می‌شود که رئال مادرید زودتر برای جذب مهاجم فرانسوی اقدام کند.

پاری سن ژرمن چند روز پیش یک واسطه استخدام کرد تا مراحل انتقال امباپه به رئال آسان‌تر انجام شود. پی اس جی در این حال همچنین منتظر پیشنهاد بهتری از سوی چلسی برای این مهاجم است.

او اخیرا دیدار با ناصر الخلیفی را نپذیرفته بود و مشخص نیست که برای آینده‌اش چه برنامه‌ای دارد. مطمئنا به زودی مشخص می‌شود که او قرار است در فصل آینده در کدام تیم حضور داشته باشد.

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 45511

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha