شکستی تلخ برای رونالدو و النصر برابر الرائد در لیگ عربستان + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های النصر و الرائد عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان امروز برگزار شد و النصر با حضور رونالدو در خانه نتوانست حریف الرائد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب کریستیانو رونالدو در برابر الرائد در لیگ برتر عربستان، النصر را همراهی کرد اما این همراهی با شکستی دیگر برای رونالدو و النصر همراه شد.

فیلم خلاصه بازی النصر ۱ - الرائد ۳

پیش از بازی:

عبدالله العبید، روزنامه‌نگار ورزشی، شگفتی بزرگی را درباره اندرسون تالیسکا برزیلی، ستاره باشگاه النصر فاش کرد.

تست‌های پزشکی تایید کرد که تالیسکا مصدوم است و نیاز به عمل جراحی دارد و به این ترتیب او تا پایان فصل جاری از ترکیب النصر به دور خواهد بود.

خود این بازیکن نیز با ارسال پیام خداحافظی به هواداران النصر عربستان گفت: برای مواجهه با چالشی جدید به ایتالیا می‌روم، سفر غلبه بر مصدومیت را آغاز می‌کنم و فصل آینده بازخواهم گشت تا با قدرت بیشتری به تیم کمک کنم.

عبدالله العبید، روزنامه‌نگار ورزشی تایید کرد که تعطیلات اندرسون تالیسکا بازیکن النصر ممکن است تعطیلات خداحافظی برای هواداران النصر باشد.

العبید در برنامه «برا ۱۸» گفت: طبق اطلاعات من، امسال، آخرین فصل تالیسکا با النصر خواهد بود و او در پایان فصل راهی تیم دیگری خواهد شد.

این خبرنگار ورزشی در پایان اظهارات هیجان‌انگیز خود تاکید کرد که باشگاه النصر در دوره آتی تغییرات همه جانبه‌ای در تمامی سطوح ایجاد خواهد کرد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر: 53142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha