ترکیب احتمالی ایران برابر ژاپن؛ سردار تنهاست

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا امروز شنبه ۱۴ بهمن به مصاف ژاپن می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز شنبه ۱۴ بهمن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه رو در روی هم قرار می‌گیرند.

ایران در این بازی، مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و سید مجید حسینی و صادق محرمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بازگشت محمدحسین کنعانی زادگان به قلب خط دفاعی تیم ملی باعث خواهد شد تا این بازیکن زوج شجاع خلیل زاده را تشکیل دهد.

با توجه به روند هجومی تیم ملی ژاپن، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از دو هافبک دفاعی (امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی) در ترکیب ایران استفاده خواهد کرد. همچنین سردار آزمون به تنهایی در نوک خط حمله ایران قرار خواهد گرفت و مهدی قایدی بار دیگر از ابتدا در زمین بازی حضور خواهد داشت.

همچنین علیرضا جهانبخش و سامان قدوس هم بخش هجومی ایران را شکل خواهند داد و رامین رضائیان به دلیل نبود صادق محرمی در سمت راست خط دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر ژاپن به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و سردار آزمون ۱۱ بازیکن ایران برابر ژاپن را از ابتدای بازی تشکیل خواهند داد.

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 51974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha