محمد محبی: این پیروزی حاصل همدلی بازیکنان تیم بود

زننده نخستین گل تیم ملی ایران برابر ژاپن معتقد است پیروزی برابر این تیم حاصل همدلی همه اعضای تیم ملی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

محمد محبی زننده نخستین گل تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پس از این بازی شرکت کرد و در خصوص نخستین پیروزی تیم ملی ایران برابر ژاپن در جام ملت‌های آسیا گفت: ما در تمام مسابقات برابر تیم‌هایی که روبروی ما قرار می‌گیرند احترام قایلیم. من شخصاً از این مسأله‌ای که گفتید اطلاع نداشتم و تمرکز ما روی پلن های تاکتیکی بود و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین نسخه خودمان باشیم. در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی را در اختیار نداشتیم.

وی در ادامه گفت: مهدی طارمی دیشب ۴۰ دقیقه با من صحبت کرد و به من کمک کرد که بتوانم امروز با آرامش بازی کنم و فشار بازی روی من تأثیر نگذارد و از او تشکر می‌کنم. جای صادق محرمی، مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی در این مسابقه خالی بود. این پیروزی حاصل همدلی بازیکنان تیم است و همه با تمام وجود تلاش کردند که بتوانیم ژاپن را ببریم.

وی در پایان از امیر قلعه نویی و کادر فنی تیم ملی به دلیل اعتماد به جوان‌ها تشکر کرد ضمن اینکه کادر پزشکی تیم ملی در این مسابقات به طور کامل کنار ما بودند و دست آنها را می‌فشارم.

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 52002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha