حمایت همه جانبه امیر قلعه‌نویی از برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران حمایت همه جانبه ای از برانکو ایوانکوویچ در جام ملت های آسیا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۹ امتیاز در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به عنوان یکی از بهترین تیم‌های این رقابت‌ها مجوز حضور در یک هشتم نهایی را دریافت کرد.

با این وجود انتقاد از عملکرد فنی شاگردان امیر قلعه‌نویی وجود دارد تا نگرانی‌هایی درباره عدم تحقق رؤیای قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آسیا وجود داشته باشد.

امیر قلعه نویی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی 《عمان اسپورت》در خصوص عملکرد بازیکنان خود تاکید کرد: تا زمانیکه بازیکنان تیمم خودباوری داشته باشند و بدانند چقدر عالی هستند می‌توانیم بهترین خودمان باشیم. من همچنان قبول دارم ضعف‌هایی داریم. هیچ وقت هم صفر نمی‌شوند بلکه با روندی که می‌بینیم در حال کمرنگ شدن است.

سرمربی تیم ملی ایران سپس به نتایج تیم ملی عمان اشاره کرد و گفت: قبول باید کرد فاصله در فوتبال آسیا روز به روز کمتر می‌شود. همین تیم ملی عمان با برانکو ایوانکوویچ پیشرفت چشمگیری کرده است. آنها تا لحظه آخر می‌جنگند و به خود باوری لازم برای بردن مقابل تیم هدی قدرتمند رسیده اند.

او ادامه داد: بازی این تیم مقابل تایلند را دیدم. عمان خیلی خوب بازی می‌کند. تأثیر فوتبال مدرن را در تصمیمات برانکو برای بازیکنان می‌توانستم به راحتی ببینم.

قلعه نویی در پایان در خصوص دیدار بعدی ملی پوشان ایران در جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. هر دیدار یک فینال است. امیدوارم به خوبی با توجه به تلاش تمام ارکانی که کنار خودمان داریم موفق ظاهر شویم.

۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 51658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha