چرا همسر برانکو مخالف قرارداد با پرسپولیس است؟/ اسکوچیچ و یک مربی اروپایی دیگر در آب‌نمک!

برانکو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده تا روز چهارشنبه پاسخ نهایی خود به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم را خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه تمام تمرکز خود را برای بازگشت برانکو به این تیم گذاشتند تا سرمربی تیم ملی عمان را راضی به بازگشت کنند. برانکو که دوران باشکوهی در پرسپولیس داشت و محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین هواداران این تیم دارد. در واقع پرسپولیسی‌ها بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی تنها خواستار حضور برانکو روی نیمکت این تیم بودند. مذاکرات با برانکو در ابوظبی در جریان است و محمد دلبری عضو هیئت مدیره پرسپولیس که نماینده این باشگاه در مذاکره با برانکو است، طی دو روز مذاکرات فشرده‌ای را با سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران انجام داد و نتایج خوبی هم کسب شد.

برانکو راضی به بازگشت است ولی همان‌طور که در خبرورزشی به عنوان اولین رسانه دیروز اطلاع دادیم، همسر برانکو تنها مانع و شاید بزرگترین مانع برای بازگشت پروفسور به پرسپولیس است. همسر برانکو دیگر نمی‌خواهد او در آسیا به کارش ادامه دهد. از همین رو برانکو به مدیران پرسپولیس اعلام کرد فقط درصورتی هدایت پرسپولیس را قبول می‌کند که خانواده‌اش راضی باشند. حالا قرار است برانکو بعد از صحبت با همسر و فرزندانش چهارشنبه به پرسپولیسی‌ها پاسخ نهایی خود را اعلام کند.

در واقع به دلیل این‌که پرسپولیس قرار است تمرینات خود را از شنبه شروع کند، فقط تا چهارشنبه منتظر برانکو خواهد ماند و در صورتی که برانکو حاضر به قبول پیشنهاد پرسپولیس نشود، فورا به سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت تا از برنامه تمرینی خود عقب نمانند.

هرچند درویش مدعی شده بود که این باشگاه ۱۰ مربی خارجی را زیر نظر دارد و روزمه آن‌ها را بررسی کرده، ولی پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که اولویت مدیران پرسپولیس برانکو است ولی در صورتی که او حاضر به بازگشت نشود، دراگان اسکوچیچ هموطن برانکو و سرمربی سابق تیم ملی و همچنین یک مربی نام‌آشنای اروپایی گزینه‌های اصلی هدایت پرسپولیس خواهند بود.

گفتنی است اسکوچیچ به دلیل ارزان‌تر بودن و همچنین شناخت کافی که از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی دارد، شانس بیشتری بعد از برانکو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس خواهد داشت.

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 50980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha