پشت پرده عدم دعوت از مهدی قایدی به تیم ملی

مهدی قایدی برای دومین اردوی متوالی به جمع بازیکنان تیم ملی دعوت نشد تا مشخص شود امیر قلعه‌نویی حسابی روی این بازیکن برای جام ملت‌ها باز نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی قایدی فصل گذشته یکی از خوب‌های استقلال بود اما در آخرین گام شانس همراهی تیم ملی در جام جهانی را از دست داد و به نظر می‌رسد این بار هم در جام ملت‌ها همراه تیم ملی نخواهد بود، چون امیر قلعه‌نویی وی را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.

محمد محبی زوج مهدی قایدی در استقلال از زمان روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی همواره به اردوی تیم ملی دعوت شده است. این در حالی است که محمد محبی فصل گذشته در ترکیب استقلال کمتر از مهدی قایدی گل زده بود. محمد محبی که توسط امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر ایران و تیم سپاهان معرفی شد، یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی تیم ملی است، به این خاطر که در دفاع هم به تیم ملی کمک می‌کند اما مهدی قایدی به خاطر شرایط خاص فیزیکی قادر به انجام این کار نیست. این تصمیم نشان می‌دهد، امیر قلعه‌نویی خیلی به دنبال بازیکن فانتزی و تکنیکی نیست و بازیکنی تکنیکی در صورتی برای او در اولویت است که از نظر فیزیکی و قدرتی هم بازیکن خوبی باشد.

به نظر ستاره فصل گذشته استقلال از چشم امیر قلعه‌نویی افتاده است و دیگر در ترکیب تیم ملی جایی نخواهد داشت. هر چند او در کافا یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بود و در نهایت با جام عکس قهرمانی گرفت.

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 47881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha