یک ایتالیایی ارزان نزدیک نیمکت پرسپولیس/ درویش این سرمربی را در آب‌نمک خواباند!

مدیریت باشگاه فوتبال پرسپولیس پس از بن‌بست در مذاکره با سرمربی‌هایی مشهور یک گزینه ایتالیایی را هم در دست بررسی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که جانشین یحیی گل‌محمدی را معرفی کند و برای این‌که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد این باشگاه باید چند مانع را از پیش رو بردارد. اول این‌که گزینه مدنظر دارای کارنامه خوبی باشد، با توجه به شرایط خاص خاورمیانه حاضر به کار کردن در ایران باشد و دستمزدش بیشتر از ۸۰۰هزار دلار برای یک فصل و نیم نباشد.

در همین راستا در جلسه‌ای که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اواسط هفته گذشته برگزار کرد، قرار شد در صورت پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ این باشگاه مذاکرات جدی‌تری با آنتونیو کونسیسائو داشته باشد. مربی پرتغالی که سابقه هدایت براگا، موریرنسه و ویتوریا ستوبال در کشورش و همچنین الفیصلی عربستان را در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ به مدت سه سال سرمربی‌گری تیم ملی کامرون را بر عهده داشت. این مربی در ابتدا برای حضور در پرسپولیس اشتیاق نشان داد اما در مرحله بعدی اعلام کرد که به خاطر شرایط خاص خاورمیانه حاضر به حضور در ایران نیست. پتکوویچ، دی بیاسی و پسیرو گزینه‌های بعدی بودند که رضا درویش به دنبال مذاکره با آن‌ها بوده است.

ولادیمیر پتکوویچ اهل یوگوسلاوی که سابقه سرمربی‌گری تیم ملی سوئیس، باشگاه لاتزیو و بوردو فرانسه را در کارنامه فوتبالی خود دارد برای حضور در پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کرده است. ژوزه پسیرو سرمربی حال حاضر تیم ملی نیجریه که قرار است در پایان جام ملت‌های آفریقا از این تیم جدا شود نیز یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس است که مذاکرات با او چندان خوب پیش نرفته است.

گزینه دیگر جیانی دی بیاسی اهل ایتالیا است که در سال‌های اخیر برای حضور در تیم ملی و استقلال مشتاق نشان داده اما کارنامه ضعیف مربیگری‌اش‌ باعث شده نتواند به فوتبال ایران بیاید. مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم‌های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان تیم‌های تحت هدایت این مربی ایتالیایی بودند که دستمزدش از بقیه گزینه‌ها خیلی پایین‌تر است و البته چندان مورد تایید هیئت مدیره باشگاه نیست.

او فعلا در آب‌نمک پرسپولیس است تا گزینه‌های دیگری هم بررسی شوند. ایجنت‌ها به همان اندازه که تلاش می‌کنند پای مربی دیگری به پرسپولیس باز نشود، همان‌قدر هم تلاش می‌کنند گزینه خوبی برای این تیم پیدا کنند و در نهایت باید دید کدام یک از آن‌ها موفق عمل خواهند کرد! هدف درویش این است که قبل از آغاز اردوی سرخ‌پوشان در امارات که از پنج‌شنبه این هفته آغاز می‌شود تکلیف نیمکت تیمش را مشخص کند.

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 51450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha