پرسپولیس سال جدید را با پیروزی آغاز کرد + تصاویر

پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد مس رفسنجان را در استادیوم اختصاصی خود شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، از حوالی ساعت شش بعد از ظهر بازیکنان دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان وارد استادیوم کاظمی شدند تا در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند. این بازی تقابل بین اوسمار لاس ویه‌را با محرم نویدکیا بود که در چند هفته اخیر با نتایج درخشان نارنجی‌پوشان را به میانه جدول رسانده است.

پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و اوستون اورونوف را در اختیار نداشت که بعد از پایان اردوی تیم ملی، به تمرینات تیم باشگاهی اضافه شده‌اند. آنها البته در استادیوم پرسپولیس حاضر بودند و این نمایش را از نزدیک مشاهده کردند.

همچنین در این بازی بازیکنان پرسپولیس از پیراهن اول سرخ‌رنگ استفاده کردند و مس رفسنجان که این هفته به مصاف استقلال خواهد رفت، با پیراهن سفید وارد زمین شد تا این تقابل جذاب از ساعت ۱۹ آغاز شود.

ترکیب نیمه اول پرسپولیس: اوسمار در نیمه نخست ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به زمین فرستاد. از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس، سعید صادقی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن و سروش رفیعی به همراه سینا اسدبیگی در زمین حضور داشتند و پنج بازیکن دیگر را نفرات جوان تشکیل دادند.

2005909

ترکیب نیمه دوم پرسپولیس: با سوت پایان نیمه نخست، اوسمار تغییراتی را در تیمش اعمال کرد تا بیشتر بازیکنان اصلی وارد زمین شوند. در این بین امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان نیز وارد زمین شد و سایر نفرات باتجربه هم در ترکیب حضور یافتند تا بازی برای قرمزها سروشکل جدی‌تری به خود بگیرد.

ترکیب مس رفسنجان: این در حالی است که محرم نویدکیا در نیمه نخست به بیشتر بازیکنان اصلی و فیکس خود میدان داد و با پایان نیمه اول، برخی از نفرات اصلی را بیرون کشید تا به جوان‌ترها بازی بدهد. از جمله این نفرات منتظر محمد بود که بین نیمه تعویض شد و عرفان شهریاری جای او را گرفت. همچنین نویدکیا در ۱۵ دقیقه پایانی بازی سه بازیکن جوان دیگر را هم به زمین فرستاد.

در نیمه نخست این مسابقه دوستانه، مس رفسنجان نمایش خوبی را ارائه کرد و مهمترین موقعیت این تیم نیز روی یک حرکت سجاد شهباززاده رقم خورد که او در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما این بازیکن نتوانست دروازه را باز کند و شوت او به سینه دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد.

2005908

این در حالی است که در نیمه دوم پرسپولیس بر توپ و میدان مسلط بود و چند موقعیت گل هم داشت که گلر حریف ضربات مهاجمان پرسپولیس را گرفت. در نیمه اول نیز حامد لک نمایش خوبی را برابر عناصر خط حمله پرسپولیس از خود نشان داد.

سرانجام گل پرسپولیس در دقیقه ۸۲ و روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. جایی که امید عالیشاه با ارسال دقیق خود برای فرشاد فرجی، زمینه‌ساز این گل شد و فرجی به زیبایی توپ را در قعر دروازه مس رفسنجان جای داد تا پرسپولیس ۱-۰ برنده این بازی شود.

2005910

نکته جالب اینکه در اولین بازی سال جدید که بدون حضور ملی پوشان برگزار شد، پرسپولیس نمایش چندان خوبی نداشت اما باوجود این نمایش متزلزل، موفق شد یک برد را از مس رفسنجان را کسب کند تا به نوعی با سبک رقیب سنتی موفق به شکست حریف بشود.

حواشی:
* بازی در هوای بسیار سرد استادیوم شهید کاظمی برگزار می‌شد و همه چیز در این ورزشگاه تحت‌تاثیر سرمای هوا قرار داشت.
* پیش از شروع بازی، سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در یک بازی درون تیمی شرکت کردند و ادامه بازی را از کنار زمین دیدند.
* علیرضا بیرانوند پیش از شروع بازی با حامد لک خوش و بش کرد و با او برای دقایقی صحبت داشت.
* محمدحسین نژادمهدی از معدود نفرات تیم مس رفسنجان بود که تعویض نشد و تا پایان در زمین ماند.
* محمد خدا بنده لو با اعضای تیم سابق خود دیدار و گفتگو کرد.
* پیش از شروع بازی عبدالکریم حسن و علی عدنان بایکدیگر برخوردی صمیمانه داشتند.
* یاسر همرنگ که جزو داوران لیگ برتری است، این بازی را قضاوت کرد.
* بازیکنان پرسپولیس نسبت به قضاوت یاسر همرنگ اعتراض داشتند.
* هواداران پرسپولیس که پشت در ورزشگاه تجمع کرده بودند، نتوانستند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.
* پرسپولیس در بیشتر بازی‌های دوستانه با هدایت اوسمار نتوانسته بود پیروز شود اما این بار یک حریف لیگ برتری را شکست داد.

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۰
کد خبر: 53906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha