روز برفی و بارانی تهران مشخص شد

​​​​​​​ اداره کل هواشناسی استان تهران خبر داده است که این هفته تهرانی باید منتظر برف و باران باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: تهران از دوشنبه شب برفی و بارانی می‌شود. اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد می‌شود همچنین طی این مدت با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ بهمن) شب با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران مورد انتظار است. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ بهمن) کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (اول بهمن) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 51448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha