ورق برای این ملی‌پوش چرخید/ حالا قلعه‌نویی عاشق او است!

ورق برای مهدی قایدی در اردوی تیم ملی چرخیده و ممکن است امیر قلعه نویی در جام ملت های آسیا از این بازیکن در ترکیب تیم ملی سود ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در غیاب سردار آزمون که در اردوی رم به سر می برد، امیر قلعه نویی در بازی با اندونزی همانند دیدار با بورکینافاسو از مهدی قایدی استفاده کرد، با این تفاوت که مهدی قایدی در بازی با بورکینافاسو موفق به گلزنی نشد اما در بازی با اندونزی این کار را انجام داد تا نگاه سرمربی تیم ملی را نسبت به خود تغییر و نشان دهد که امیر قلعه نویی می تواند روی او به عنوان یک مهاجم گلزن حساب کند.

مهدی قایدی تا پیش از اردوی پایانی تیم ملی برای حضور در جام ملت ها به اردوی تیم ملی دعوت نمی شد. قایدی حتی به اردوی تیم ملی منجر به بازی با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی هم دعوت نشد و می رفت اتفاقات جام جهانی در جام ملت ها هم برای او تکرار شود اما در آخرین لحظه امیر قلعه نویی نظر خود را تغییر داد و از مهدی قایدی دعوت کرد.

حالا یکی از با انگیزه ترین بازیکنان در اردوی تیم ملی مهدی قایدی است. حتی خبر رسیده امیر قلعه نویی نظرش در مورد مهدی قایدی تغییر کرده و به نظر می رسد در دوحه از این بازیکن به دفعات در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
کد خبر: 51051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha