تماشای تیم ملی ژاپن ممنوع شد! / پخش زنده بازی دوستانه ژاپن و اردن پیش از جام ملت های آسیا؛ امروز ساعت ۱۴:۳۰ + لینک

تیم های ملی فوتبال ژاپن و اردن امروز در یک دیدار دوستانه پیش از جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو تیم ژاپن و اردن امروز در یک دیدار دوستانه پیش از جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید این بازی را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی تیم های ملی ژاپن و اردن امروز

تیم ملی اردن که در آخرین مرحله آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا دو بازی دوستانه برابر لبنان و قطر انجام داده و در این مسابقات ۱-۲ مغلوب لبنان شده و سپس ۲-۱ قطر را شکست داده است، فردا در آخرین بازی دوستانه خود پیش از این رقابت‌ها مقابل ژاپن قرار خواهد گرفت.

بازی ژاپن آزمون مهمی برای اردن خواهد بود که از هفته آینده در گروه پنجم جام ملت‌های آسیا با مالزی، کره جنوبی و بحرین رقابت‌ خواهد کرد.

دیدار اردن و ژاپن با فاصله کم تا شروع جام ملت‌های آسیا پشت درهای بسته برگزار می‌شود تا عملکرد دو تیم از چشم رسانه‌ها و رقبا دور بماند.

اردن در دو روز گذشته تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر حسین عموته، سرمربی مراکشی سپری کرد و در این تمرینات تنها به نقاط مثبت عملکرد بازیکنان در دیدار قبلی مقابل قطر پرداخته شد.

تیم ملی ژاپن که هفته گذشته در یک بازی دوستانه تایلند با با پنج گل شکست داد، در جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های عراق، اندونزی و ویتنام هم‌گروه است.

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 50995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha