لقب جالب روزنامه قطری برای مهدی طارمی

روزنامه الرای قطر از مهدی طارمی با لقب «شکارچی گل‌ها» یاد کرد و نوشت تیم ملی ایران با این ستاره‌اش حریفان را در جام ملت‌های آسیا تهدید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایران یکی از بخت‌های قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر است. ایران در گروه C با تیم‌های امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است و در دیدار نخستش به مصاف فلسطین خواهد رفت.

روزنامه الرای قطر با تیتر «ایران رقیبانش را با شکارچی گل‌ها تهدید می‌کند»، نوشت: «ایران روی قدرت گلزنی ستاره خود، مهدی طارمی، حساب ویژه‌ای باز کرده است. فوتبال ایران بعد از خداحافظی اسطوره‌اش، علی دایی، مدت‌ها برای ظهور جایگزین او صبر کرد و به نظر می‌رسد که با مهدی طارمی به گمشده خود در خط حمله دست پیدا کرده است. طارمی در هشت سال اخیر نشان داده است که یک مهاجم فوق‌العاده است. مهاجم سابق الغرافه نه‌تنها یکی از بهترین مهاجمان دورانش است بلکه بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال آسیا نیز به شمار می‌آید.»

الرای در ادامه نوشت: «مهدی طارمی بیشترین گل را به عنوان یک ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. طارمی در ۷۴ بازی که برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته، موفق به زدن ۴۱ گل شده است تا در جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران در رده چهارم باشد.»

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 50936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha