پخش زنده بازی دوستانه پورتو - پورتیموننزه امروز چهارشنبه ۲۸ تیر؛ ساعت ۱۵:۳۰ + نتیجه نهایی

تیم های پورتو و پورتیموننزه امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تیم های پورتو و پورتیموننزه در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

نتیجه نهایی: پورتو ۲ - پورتیموننزه ۰ 

لینک پخش زنده بازی تیم های پورتو و پورتیموننزه امروز

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان بعد از یک فصل درخشان با پورتو و کسب جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال به سوژه اصلی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا تبدیل شده است.

طارمی طبق گزارش نشریات اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مثل منچستر یونایتد، میلان، اینتر، آ. اس رم، آرسنال و تاتنهام است. اما سایت «تی بی آر» انگلیس امروز در گزارشی از مشتری جدید و انگلیسی ستاره ایرانی پرده برداشت.

عکس | طارمی جانشین بمب عربستانی‌ها در انگلیس! | جدیدترین مشتری مهاجم ایرانی پورتو رونمایی شد

این رسانه انگلیسی نوشت: الکساندر میتروویچ مهاجم صرب فولام در تیررس الهلال عربستان قرار دارد. در صورت انتقال این مهاجم باتجربه مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو گزینه جانشینی این بازیکن است.

طارمی که به نازگی ۳۱ ساله شده در ۳ فصل گذشته عملکرد خوبی را با پورتو داشته و می تواند گزینه مناسبی برای خط حمله فولام باشد. البته این ستاره مشتریان دیگری مثل میلان و منچستر یونایتد را دارد.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
کد خبر: 45027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha