۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 47872
طارمی گزینه اصلی اینتر در ژانویه

مهدی طارمی باز هم وارد لیست خرید اینتر شده و این باشگاه مطرح ایتالیایی به دلیل عدم بهره‌وری مناسب از مهاجمان ذخیره‌اش به دنبال ستاره پورتو است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در حالی که مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و از ماه ژانویه می‌تواند آزادانه با باشگاه‌های خواهان خودش در فصل جدید مذاکره کند، نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در گزارشی مدعی شد به دلایلی در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکن ایرانی هدف اول سیمونه اینزاگی خواهد بود.

این نشریه ضمن اشاره به این که خط حمله اینتر با ۲۱ گل زده در ۸ بازی مشکلی نداشته، به این مسئله هم اشاره کرد که با وجود درخشش در خط آتش، مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچس به دلیل مصدومیت فرمی که از آن‌ها انتظار می‌رفته را نشان نداده‌اند.

نکته مهم این است که بین تیم‌های بالای جدولی، اینتر تنها تیمی است که از مهاجمان ذخیره‌اش چیزی عایدش نشده است. تأثیر صفرِ این دو ستاره جدید که سابقه قبلی حضور در اینتر را هم داشته‌اند به گونه‌ای است که در ۳۱۳ دقیقه حضورشان در زمین نه تنها گلی نزده‌اند، بلکه ضربه در چارچوب هم نداشته‌اند. در واقع عملکرد آن‌ها فاصله زیادی با دو ستاره ثابت خط حمله یعنی لائوتارو مارتینس و مارکوس توران داشته است.

به این ترتیب، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر استراتژی جدیدی در ماه ژانویه پیاده خواهد کرد و دوباره وارد بازار خواهد شد. یکی از فرصت‌ها برای سیمونه این است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ماه آگوست در یک‌قدمی میلانی شدن بود را به خدمت بگیرد. ضمن این که، این بازیکن ۳۱ ساله ایرانی از بازیکنان مورد توجه اینتر در تابستان گذشته هم بوده است.

طارمی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد و تجربه بین‌المللی‌اش، توانایی سازگاری با انوع بازی‌ها را خواهد داشت، به همین دلیل هم در لیست بازیکنان محبوب اینتر و بسیاری از باشگاه‌های مطرح قرار گرفته. البته ویژگی دیگر طارمی این است که قراردادش ژانویه آینده به پایان می‌رسد و هرگز تمدید نشده است. پورتو تابستان توانست مانع انتقال طارمی شود که به حضورشان در لیگ قهرمانان هم مربوط می‌شد. در زمستان هم ممکن است در صورت صعود پورتو به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باز هم مانع جدایی طارمی شوند.

البته نشریه گاتزتا اشاره کرده که در صورت ناکامی در جذب طارمی، اینتر می‌تواند به سراغ آرماندو برویا مهاجم آلبانیایی چلسی هم برود که پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب آبی‌های لندن برگشته و از زمان حضورش در ویتسه آرنهم هلند مورد توجه اینتر بود.

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 47872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha