بازگشت طارمی به تمرینات «پورتو»/ عصای دست «کونسیسائو» برگشت

با پایان کار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و بازگشت طارمی به پورتو، سرمربی این تیم می‌تواند از این بازیکن ایرانی در دیدارهای تیمش استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به دنبال حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، مهدی طارمی به پرتغال بازگشت تا در تمرینات تیم فوتبال پورتو شرکت کند.

پایگاه خبری «رکورد» پرتغال در گزارشی به حضور طارمی در تمرینات پورتو پرداخت و عنوان کرد این بازیکن ایرانی با پایان جام ملت‌های آسیا در دسترس «سرژیو کونسیسائو» قرار دارد و در دیدار روز دوشنبه این تیم برابر «آروکا» می‌تواند در لیست این تیم قرار بگیرد.

«رکورد» در ادامه نوشت: مهدی طارمی با انگیزه مضاعف در تمرینات پورتو شرکت خواهد کرد چرا که او در مدتی که در تیم ملی حضور داشت ۴ گل به ثمر رساند که ۳ گل در جام ملت‌های قطر و یک گل هم در دیدار تدارکاتی با بورکینافاسو بود. بازگشت این بازیکن ایرانی به «سرژیو کونسیسائو» اجازه می‌دهد تا از این پس یک گزینه هجومی دیگر هم در اختیار داشته باشد.

این رسانه همچنین به تغییر تاکتیک پورتو در غیاب طارمی اشاره کرد و نوشت: پورتو در حضور طارمی از سیستم ۴-۴-۲ استفاده می‌کرد اما در دوره غیبت او، این تیم با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان می‌رفت و اکنون بازگشت طارمی می‌تواند دست «کونسیسائو» را برای انتخاب بهترین سیستم بازی باز کند.

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 52244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha