مردم این استان ۱۴۰۰ قطعه زمین گرفتند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون جوانی جمعیت امسال به ١۴٠٠ خانواده‌ واجد شرایط در استان کرمانشاه زمین ٢٠٠ متری اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس اصل ٨۵ قانون اساسی در طرح جوانی جمعیت، به هر زوجی که فرزند سومش از تاریخ ٢۴ آبان ماه ١۴٠٠ به بعد متولد شود، ۲۰۰ متر زمین واگذار می‌شود.

رامین الماسی افزود: این طرح همچنان ادامه دارد و زوج‌ها برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند در سامانه نهضت ملی مسکن درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق قانون جوانی جمعیت شهرهایی که زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارند زمین ۲۰۰ متری و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت یک واحد مسکونی در اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی مکلف است به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ٢٠ سال، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان اختصاص دهد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امسال در استان کرمانشاه ۱۴۰۰ قطعه زمین به متراژ ۲۰۰ متر به تمام زوج‌های واجد شرایط طرح جوانی جمعیت واگذار شد.

۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 50387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha