ببینید: حمله تند خداداد عزیزی علیه قلعه‌نویی روی آنتن زنده؛ مجیزگوی کسی نیستم!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بعد از استعفایم از تیم ملی قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عضو سابق کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران که طی هفته‌های اخیر از سمت خود استعفا داد، امشب میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص علت جدایی از تیم ملی، گفت: متأسفانه مردم و خواست‌ آنها درمورد تیم ملی برای یک عده از دوستان مهم نیست. من تصمیم خودم را برای جدایی از تیم ملی گرفته‌ام.

خداداد عزیزی ادامه داد: من با تماس قلعه‌نویی به تیم ملی رفتم. زمانی که بعد از ۳ ماه یکسری اتفاقات شخصی برایم افتاد که دوست ندارم درموردش صحبت کنم، به این نتیجه رسیدم که استعفا بدهم.

وی افزود: بعد از استعفایم خیلی از بازیکنان و مربیان تیم ملی تماس گرفتند تا دلیل آن را بدانند ولی برایم جالب بود که قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟! چی شد؟!

خداداد عزیزی در پایان گفت: من که خودم به تیم ملی نیامده بودم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟! حتی نپرسیدند که چرا رفتی! من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام و به کسی هم نیاز ندارم.

۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
کد خبر: 50345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      مجیز گو نبودی .آویزون نبودی، اصلا خیلی هم عالی بودی، فقط فکر نمیکردی قلعه نویی منت بزرگتر از تو هم نمیکشه. وقتی خودت اعتراف میکنی مشکلات شخصی داری و دوست نداری بازگو کنی پس دنبال چی هستی؟ دنبال منت کشیدن؟ اولا خودت میگی قلعه نویی درخواست کرده بیایی تو هم آمدی ، خوب وقتی میخواهی بری پس باید به خود قلعه نویی بگی من بخاطر مشکلات شخصی میخواهم برم ولی تو رفتی به تمام روزنامه ها و تمام سایت ها اعلام کردی بخاطر مشکلات شخصی استعفا دادم و هیچ حرفی به قلعه نویی ندادی اون وقت توقع داری طرف بیاد دنبالت ترا خدا چرا رفتی ؟؟؟ بیخود فرار رو به جلو نکن