روسیه شش تایی کرد / تیم ملی فوتسال ایران فقط ۲ گل زد + فیلم گل‌ها و خلاصه بازی

تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه امروز در دومین دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دومین بازی دوستانه ایران و روسیه امروز ساعت ۱۳:۱۰ در لار استان فارس برگزار شد.

فیلم گل اول ایران به روسیه توسط احمدعباسی

فیلم گل اول روسیه به ایران توسط پودزیف

فیلم گل سوم روسیه به ایران توسط کارپوف

فیلم گل دوم ایران به روسیه توسط درخشانی

فیلم گل چهارم روسیه به ایران توسط پودزیف

فیلم هتریک پودزیف؛ گل پنجم روسیه به ایران

فیلم پوکر پودزیف؛ گل ششم روسیه به ایران

فیلم خلاصه فوتسال ایران ۲ - روسیه ۶


 

لینک پخش زنده بازی ایران و روسیه در فوتسال دوستانه امروز ساعت ۱۳:۱۰ (آنتن)

لینک پخش زنده بازی ایران و روسیه در فوتسال دوستانه امروز ساعت ۱۳:۱۰ (شبکه ورزش)

تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های کویت، بحرین و افغانستان هم گروه است. هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به دست می‌آورند. تیم ملی کشورمان که ۱۲ بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بود در سال ۲۰۲۲ با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

تیم ملی فوتسال ایران با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲ دیدار تدارکاتی با تیم فوتسال روسیه تدارک دیده است که نخستین مسابقه شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹ در سالن ۳۰۰۰ نفری طوبی شهرستان لار برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایران به پایان رسید.

برای ایران در این مسابقه مهدی کریمی ۲ بار و حسن زاده گلزنی کردند.

تیم فوتسال روسیه در آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان در رده چهارم قرار دارد و تیم ملی ایران هم در این رده بندی ششم است. در این مسابقه تیم ایران با پیراهن سفید و تیم روسیه با پیراهن قرمز به میدان رفتند.

لیست نفرات تیم ملی فوتسال ایران:

سعید مؤمنی، سجاد یوسف‌خواه، علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارسا پور، مسعود یوسف، بهروز عظیمی، مهدی دهقان نژاد، بهداد شیخ احمدی، باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی نفرات حاضر در لیست ایران هستند.

تساوی بدون گل در نیمه اول

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی بازی را آغاز کرد.

تیم ایران در این مسابقه بازی را تهاجمی آغاز کرد و فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه حریف پدید آورد، اما با درخشش دروازه بان روسیه این توپ‌ها وارد دروازه نشد. بازیکنان تیم روسیه هم در ادامه بازی توانستند جلو بکشند و روی دروازه ایران خطرآفرین باشند. اما تلاش‌های دو تیم بی ثمر بود و این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مقاومت روسیه در نیمه دوم شکست

در نیمه دوم این مسابقه هم هر دو تیم تهاجمی بازی خود را آغاز کردند، اما درخشش دروازه‌بان‌ها مانع از ثبت گل شد. شاگردان شمسایی با وجودی که در خط حمله بسیار زهردار و خطرناک ظاهر شدند، اما در خط دفاعی چنین قدرتی را از خود به نمایش نگذاشتند و بازیکنان تیم روسیه در چند مورد به قلب خط دفاعی ایران نفوذ کردند.

در اواسط نیمه دوم این مسابقه مهدی کریمی موفق شد با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه روسیه شلیک کرد و این بار کاری از دست دروازه بان حریف بر نیامد تا نخستین گل تیم ملی به ثمر برساند.

چند لحظه بعد از این گل در حالی که بازیکنان روسیه برای جبران گل جلو کشیده بودند مجتبی پارسا پور موفق شد به زیبایی توپ را از بازیکن روسیه بگیرد و در موقعیت تک به تک مهدی کریمی را صاحب توپ کند و او هم برای بار دوم دروازه حریف را باز کرد.

در حالی که حدود ۶ دقیقه به پایان این مسابقه وقت باقی بود تیم روسیه تلاش می‌کرد بتواند اختلاف را به حداقل برساند، اما این حسن زاده بود که در یک ضد حمله سریع موفق شد برای بار سوم دروازه روسیه را باز کند.

در چهار دقیقه مانده به پایان این مسابقه تیم روسیه موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند نتیجه را ۳ بر یک کند.

لحظاتی بعد بازیکنان روسیه موفق شدند برای دومین بار دروازه شاگردان شمسایی را باز کنند تا دقایق بازی با هیجان و استرس مضاعفی دنبال شود و این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ تیم ملی ایران به پایان رسید.

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 50272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha