پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام کافا ۲۰۲۳ امروز ساعت ۱۲:۳۰ + لینک

رقابت‌های فوتسال کافا ۲۰۲۳ آقایان با حضور تیم‌های تاجیکستان، ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و افغانستان از اول تا ۸ مردادماه ۱۴۰۲ به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان، از سری رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) ۲۰۲۳ امروز به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید این دیدار را از طریق لینک زیر تماشا کنید.

نتیجه نهایی: ایران ۱ - قرقیزستان ۰

تیم فوتسال امید کشورمان امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود در تورنمنت فوتسال کافا (کشورهای آسیای مرکزی)، مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.مهدی رستمی‌ها سنگربان تیم کشورمان، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

لینک پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان ساعت ۱۲:۳۰

در دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شد افغانستان با نتیجه ۵ بر ۴ بر حریفش غلبه کرد.

این دیدار در حالی که بازی تا آخرین دقایق ۴ بر ۴ مساوی دنبال می‌شد، اما ملی پوشان افغانستان آخرین ضربه را داخل دروازه حریف‌شان کردند تا نخستین بازی را با پیروزی آغاز کنند.

رقابت‌های فوتسال مرکز آسیا از اول تا هشتم ماه جاری به میزبانی تاجیکستان برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های ملی فوتسال افغانستان، ازبکستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان حضور دارند و با هم رقابت‌ خواهند کرد.

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 45228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • .... IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      7 2
      قهرمانی حق قشونه