ناکامی نفت آبادان در تهران؛ شکست در زمان درست

شکست سنگین پالایش نفت آبادان در تهران برابر پیکان به روزهای خوش و بردهای مقتدرانه آبادان پایان داد. آیا این یک فرصت برای آنهاست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دختران قهرمان؛ تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان در تهران برابر پیکان شکست خورد.

باخت ۶ بر ۲ برابر پیکان یک شوک بزرگ برای پالایش است. چیزی شبیه به آن چه که آنها در پلی آف فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان برابر مس رفسنجان تجربه کردند.

این شکست پس از ۴ پیروزی پیاپی و قاطع به سراغ تیم پریسا امامی آمده است. آبادان تا پیش از بازی با پیکان با ۱۲ امتیاز و آمار ۲۱ گل زده در صدر جدول لیگ بود.

گرچه آن ها حتی با وجود شکست برابر پیکان کماکان صدرنشین لیگ فوتسال زنان هستند اما اکنون با این واقعیت مواجه شده اند که هرگز از قبل، برنده نیستند.

کارزار سوپرلیگ برای هر تیمی از جمله نفت آبادان، دشوارتر از چیزی است که به نظر می رسد و حالا آبادان این فرصت را دارد که از شکست در زمان مناسب، بهره وری کند.

بر خلاف فصل گذشته که نفت در زمانی با بحران مواجه شد که راه برگشتی برایش وجود نداشت، اکنون می تواند ضعف های خود را در همین گام های ابتدایی راه جستجو کند.

بازنگری در وضعیت فنی و اشتباهاتی که منجر به شکست سنگین در تهران شد، ممکن است کلید پالایش نفت آبادان به سوی هدف بزرگش باشد.

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 33824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha