پخش زنده فوتسال فینال جام ملت‌های آسیا؛ ایران - ژاپن ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۰ + لینک پخش و نتیجه

تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در فینال رقابت‌های جام ملت های آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند و نهایتا تیم کشورمان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در آخرین مسابقه خود از سری رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ژاپن می رود.

ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ فینال را از ایران برد و قهرمان شد. 

علاقمندان از طریق لینک زیر می‌توانند بازی را تماشا کنند:

لینک پخش زنده بازی فوتسال ایران و ژاپن

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به گام‌های آخر خود رسیده است و ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، ازبکستان، تایلند، ایران و ژاپن هستند. مطابق ۱۳ دوره قبل این رقابت‌ها، باز هم ایران و ژاپن به هم رسیده‌اند و شاهد فینالی تکراری هستیم.

شاگردان شمسایی بعد از سه پیروزی مقتدرانه به ترتیب ۵ بر ۰ برابر اندونزی،‌ ۱۰ بر ۱ برابر چین تایپه و ۹ بر ۰ برابر لبنان به مرحله یک چهارم نهایی رسید. در این مرحله شاگردان شمسایی باز هم مقتدرانه با نتیجه ۸ بر ۰ ویتنام پیروز شدند و سپس در نیمه‌نهایی با نتیجه ۵ بر ۰ تایلند را شکست دادند.

ژاپن اما بعد از شکست ناباورانه ۲ بر ۱ برابر عربستان در اولین بازی گروهی، در دو بازی بعد با نتایج ۶ بر ۰ و ۲ بر ۰ به ترتیب کره جنوبی و ویتنام را شکست داد تا به یک چهارم برسد.

در این مرحله آن‌ها در برابر اندونزی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و در نیمه نهایی به سختی و با نتیجه ۲ بر ۱ ازبکستان را شکست دادند.

دو دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ برگزار شد و تیم‌های فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص شدند. تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین دیدار این مرحله با نتیجه ۲ بر یک ازبکستان را شکست داد و راهی فینال شد و شاگردان وحید شمسایی در ایران موفق شدند با نتیجه ۵ بر صفر تایلند را از پیش رو بردارند و دیگر فینالیست آسیا لقب بگیرند.

دیدار رده‌بندی و فینال این مسابقات روز شنبه، ۱۶ مهر برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رده‌بندی

ازبکستان - تایلند، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

فینال

ایران - ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و ژاپن امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقات از لینک مربوطه استفاده کنید.

برنامه تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ + جدول و لینک پخش زنده

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 33819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha