عذرخواهی شمسایی از مردم / اقدام شجاعانه سرمربی تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از مردم بعد از شکست در فینال جام ملت‌های آسیا عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند.

وحید شمسایی، سرمربی تیم امیدوار است بازیکنانش بتوانند از شکست دلخراش روز شنبه درس بگیرند.

ایران در سالن سعدالعبدالله با ضربه دقیقه ۱۵ سعید احمد عباسی به گل اول رسید ولی یک دقیقه بعد کازویا شیمیزو برتری ایران را خنثی کرد.

با وجود برتری شاگردان شمسایی، ژاپن در نیمه دوم با ضربه ایستگاهی عالی آرتور اولیویرا پیش افتاد و با گل به خودی عباسی در دقیقه پایانی حساب کار ۳ بر یک شد. علیرضا جوان گل دوم ایران را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ژاپن پایان یابد.

وحید شمیایی بعد از این دیدار گفت:‌ به بازیکنانم گفتم که مسئول شکست من هستم. آن‌ها با حداکثر تلاش بهترین عملکرد خود را نشان دادند. آن‌ها نمی‌خواستند جام را از دست بدهند و گریه می‌کردند، اما باید نتیجه را بپذیرند. اگر می‌خواهند آینده خوبی برای خود رقم بزنند، باید شکست را درک کنند. ما برای تیم‌مان برنامه داشتیم و اگر اشتباهی رخ داد، همه این‌ها به عهده من و همکارانم است. می‌خواستم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند. همه بازیکنان من امروز عالی بودند. اما مسلم اولادقباد مثل همیشه امروز فوق‌العاده بود.

او در پایان گفت: پس از باخت، نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. من ۱۰ بازیکن جدید آورده‌ام تا جایگزین ۱۰ اسطوره شوند. در آینده‌ای بسیار نزدیک این ۱۰ بازیکن جدید اسطوره‌های فوتسال ایران خواهند بود. اگر با تیم ادامه دهم قطعا روی تمام نقاط ضعف‌مان کار خواهم کرد. نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم یا بگویم که این فینال از دست دادن فرصت بود. قرار نبود امروز روز ما باشد. شرمنده‌ام که امروز نتوانستم یک برد را به مردم‌مان تقدیم کنم.

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 33896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha