آل‌کثیر گران‌ترین بازیکن ایران است؟ افشاگری ۳۰ میلیاردی آقای مدیر

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس مقابل الدحیل را واگذار کرد که مهاجمان این تیم نتوانستند از انبوه فرصت‌های گلزنی استفاده کنند تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد بازیکنان خط حمله نقد زیادی را انجام بدهند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص این انتقادات گفت: بعید می‌دانم در ایران بازیکنی بود که قابل دسترس و بهتر از اینها بوده باشد و پرسپولیس نگرفته باشد. ممکن است بازیکن A را بگویند که قرارداد سه ساله با تیم خودش داشت و طبیعتا میسر نبود اما در بین بازیکنان خوبی که در دسترس بودند، بعید می‌دانم کسی را جذب نکرده باشیم.

او با اشاره به ناکامی در تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر اظهار داشت: ما نمی‌توانستیم به خاطر یک بازیکن نظم تیمی را به هم بزنیم. مبلغی که ایشان می‌خواست، خیلی بیشتر از شرایط قرارداد سایر بازیکنان بود. یقینا او در حد بازیکنان درجه اول پرسپولیس نیست اما مبلغی که مورد نظری بود، ۱۰-۱۵ تومان بیشتر از بهترین بازیکن پرسپولیس بود.

به نوعی او با این صحبت خود اعلام کرد که مبلغ پیشنهادی عیسی ۲۵-۳۰ میلیارد تومان بوده که اگر او با همین عدد به سپاهان پیوسته باشد، او را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران می‌کند.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 49858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha