شایعه عجیب درباره پرسپولیس/ درویش رفتنی می‌شود؟

طی ۲۴ ساعت گذشته شایعه برکناری رضا درویش از مدیریت باشگاه پرسپولیس شنیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رفتن یحیی گل محمدی و انتخاب اوسمار موجی از انتقادات را از مدیریت فعلی پرسپولیس به راه انداخته است. درویش که در بازگرداندن برانکو و جذب یک مربی بزرگ ناکام ماند، این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواهان برکناری این مدیرعامل شدند. عدم تقویت تیم در ابتدای فصل، ماجرای جدایی مربی محبوب پرسپولیسی‌ها یعنی کریم باقری، ماجرای رفتن یحیی و عدم توانایی در آوردن یک مربی بزرگ مواردی است که درویش را در نوک پیکان انتقادات قرار داده است.

در کنار این موارد، ناکامی در درآمادزایی و بدهی‌های زیاد باعث شده تا پرسپولیس به لحاظ مالی شرایط خوبی نداشته باشد و همین موضوع یکی از دلایلی است که مدیران این باشگاه نتوانستند مربی کارنامه داری را استخدام کنند. پرسپولیسی‌ها دل خوشی از تیم مدیریتی فعلی ندارند و هشتگ اخراج درویش در فضای مجازی ترند شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته شایعاتی مبنی بر برکناری درویش شنیده شده ولی به صورت رسمی کسی این موضوع را تایید نکرده است. در شهریور ماه هم درویش تا آستانه برکناری و جدایی از پرسپولیس قرار گرفت ولی در نهایت در این تیم ماندنی شد. حال باید دید این بار شایعات مبنی بر رفتن درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت و یا باز هم درویش به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 51855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha