ایران خودرو این محصول خود را به صورت نقدی و تحویل فوری از امروز می‌فروشد + لیست محصولات

سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز با شیوه جدید عرضه محصولات شرکت‌های خودروساز را آغاز کرد. ایران خودرویی‌ها هم که در دور دوم غایب بودند در جدیدترین دور فروش حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو دیروز اعلام کرد ایران خودرویی‌ها در جدیدترین دور فروش محصولات شرکت‌های خودروساز از مسیر این سامانه با محصول هایما X۷ حاضر خواهند بود. این خودروی جدید توانست مجوز قیمتی خود را اوایل آبان امسال از شورای رقابت بگیرد. ایران خودرویی‌ها این خودرو را با قیمت حدود یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان می‌فروشند. البته این قیمت نهایی نیست و هزینه‌های مختلفی مانند مالیات و عوارض به این مبلغ اضافه خواهد شد.

مهدی تقدسی همچنین از حضور قطعی خودروی لاماری ایما، محصول آرین پارس موتور نیز خبر داد.

آن طور که به نظر می‌رسد خودروسازی سایپا و تعدادی دیگر از خودروسازان خصوصی مانند کرمان موتور، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان نیز محصولات مازاد خود را عرضه خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود ایران خودرویی‌ها برخی از محصولات تازه خود را نیز در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار دهند.

آبی‌های جاده مخصوص اواخر مهر ۱۴۰۲ توانستند قیمت هشت محصول جدید خود را از شورای رقابت بگیرند. این خودروساز در گام اول به دنبال این بود تا به کمک پیشنهاد جایگزینی به متقاضیانی که پیش‌تر برای محصولات این خودروساز در سامانه یکپارچه نام‌نویسی کرده بودند، به نوعی برای این خودروها بازاریابی کنند. البته متقاضیان با توجه به افزایش قیمت محصولات جدید به نسبت خودروهای پیشین استقبال چندانی از این پیشنهاد نکردند. با توجه به بازگشایی دوباره سامانه یکپارچه این گمانه وجود دارد تا ایران خودرویی‌ها مسیر فروش مستقیم به متقاضیان را برای واگذاری محصولات جدید خود برگزینند. محصولات جدید ایران خودرو عبارتند از : دنا پلاس با موتور EFP و گیربکس ۶ سرعته دستی، دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال (دنا جوانان)، سورن پلاس با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقاء یافته، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقاء یافته، رانا پلاس ارتقاء یافته، تارا V۱ پلاس با گیربکس ۶ سرعته دستی و تارا اتوماتیک V۴ LX.

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
کد خبر: 49718
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha