فروش فوری خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه خودرو + زمان تحویل

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از اجرایی شدن ایده معاون وزیر صمت و تغییر سازوکار سامانه یکپارچه خودروها خبر داد و گفت: بر این اساس سامانه با عرضه پنج محصول سه خودروساز بازگشایی شده و دیگر بسته نمی‌شود و خودروهای تولیدی و مازاد ظرفیت در سامانه عرضه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از فروش خودروهای داخلی با شیوه جدید و بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودروها با عرضه پنج‌محصول سه خودروساز از روز چهارشنبه ( ۸ آذر ماه) خبر داد.

بدین ترتیب به‌تدریج خودروسازان محصولات خود را از محل افزایش ظرفیت یا تولیدهای جهان در سامانه عرضه خواهند کرد و مشتریان می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

نکته قابل توجه و مهم تغییر شیوه فروش، این است که مشتریان علاوه بر خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای خرید خودروی مورد نظر از شرکت، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مورد نظر از طرح‌های متنوع خودروسازان آگاه شده و اقدام به خرید کنند.

همچنین فروش خودرو می‌تواند از طریق نمایندگی‌های مجاز خودروسازان و با ثبت در سامانه توسط نمایندگی نیز انجام شود و اجرای شرایط منعطف فروش نظیر فروش اقساطی که هم اکنون توسط شرکت‌های حاضر در طرح انجام می‌شود نیز ممکن است، زیر ساخت‌های پایش عرضه در سامانه نیا فراهم شده است.

مهدی تقدسی در رابطه با عرضه ایران‌خودرو و سایپا اظهار کرد: هفته آینده ایران‌خودرو محصول X۷ خود را عرضه خواهد کرد و سایپا نیز محصولات خود را عرضه می‌کند.

چندی پیش معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از تغییر شیوه فروش خودروها خبر داده بود؛ حال نیز به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این ایده اجرایی شده است.

۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 49637
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha