پیروزی مقتدرانه شهرداری در بسکتبال غرب آسیا / نماینده سوریه زانو زد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین بازی خود از سوپر لیگ غرب آسیا، مقابل نماینده سوریه پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از ساعت ۲۰ امروز (چهارشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۲) تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین بازی خود از رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، در سالن آزادی تهران میزبان تیم الاتحاد اهلی سوریه بود که با نتیجه قاطع ۱۲۱ - ۷۰ به پیروزی دست یافت.

در کوارتر نخست این دیدار مصطفی هاشمی ترکیب اصلی تیم خود با حضور ستارگانی چون «پله»، «چری»، ارسلان کاظمی، سینا واحدی و نوید رضایی‌فر به زمین فرستاد که ۲۸-۲۰ به پیروزی دست یافتند. با آغاز کوارتر دوم اما شهرداری گرگان با ترکیب دوم خود کار را ادامه داد که نهایتا ۳۲-۱۸ این کوارتر را هم برد تا در مجموع ۶۰ - ۳۸ پیروز به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم هم شهرداری گرگان با ترکیب اصلی خود کار را ادامه داد تا با در اختیار گرفتن نبض بازی، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی این تیم با پرتاب‌های سه امتیازی خود اختلاف را افزایش داده و شاگردان هاشمی ۳۴-۱۵ پیروز کوارتر سوم شوند. کوارتر چهارم این دیدار نیز با برتری ۲۷-۱۷ شاگردان هاشمی پایان یافت.

شهرداری گرگان در بازی نخست خود از گروه A رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، روز ۲۵ آبان در لبنان مهمان تیم «ساجس» بود که با نتیجه ۷۴ - ۸۶ آن بازی را هم برده بود.

۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 49617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha