پخش زنده بسکتبال بازیهای آسیایی؛ مصاف ایران - عربستان امروز پنج‌شنبه ساعت ۱۳ + لینک

تیم ملی بسکتبال ایران موفق شد تیم عربستان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی بسکتبال در دومین بازی خود از سری بازیهای آسیایی هانگژو با نتیجه ۸۱- ۶۶ عربستان را شکست داد.

فیلم خلاصه بازی ایران و عربستان در بسکتبال بازیهای آسیایی

ایران با ترکیب متین آقاجانپور،ارسلان کاظمی،سجاد مشایخی،نوید رضایی فرو میثم میرزایی به میدان آمد. تیمی که امروز برعکس دیدار قبلی از همان ابتدا در یک بازی منسجم و با دفاع خوب مسیر حمله عربستان را بست و با کار تیمی خیلی زود به اختلاف امتیاز خوب رسید. تعویض های هاکان دمیر،سرمربی تیم ملی کشورمان هم برای هماهنگ تر کردن بازیکنان جوان ایران را در امتیاز ۲۱- ۱۱ پیروز این کوارتر کرد.

کوارتر دوم به مدت ۴ دقیقه ایران امتیازنگرفت تا اینکه هاکان بالاجبار مجبور به گرفتن تایم شد.دقایقی هم دو تیم در کسب امتیاز بالا و پایین شدند و در نهایت با همکاری زوج سجاد مشایخی و سینا واحدی در کنار سجاد پذیرفته تیم کشورمان با برتری ۳۸ – ۲۸ به رختکن رفت. نیمه دوم را هم بازیکنان ایران طوفانی آغاز کردند و اختلاف را به ۲۳ امتیاز رساندند و شاگردانش هاکان دمیر ۶۱- ۳۸ پیش افتادند. وقت چهارم بازی هم رد و بد امتیازات به سختی انجام شد. در نهایت ایران رقیب خود را ۸۱- ۶۶ شکست داد. نوید رضایی‌فر در این بازی با کسب ۱۵ پوئن امتیازاورترین بازیکن میدان شد.

۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 47436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha