المیادین: کشتی اسرائیلی قبل از آتش‌بس هدف قرار گرفت

منابع مطلع از هدف قرار گرفته شدن یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای مکران واقع در شمال اقیانوس هند خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه المیادین امروز (شنبه) و به نقل از منابع ویژه خود خبر داد یک کشتی رژیم صهیونیستی نیمه‌شب پنج‌شنبه در دریای عرب (دریای مکران) واقع در شمال اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

این منابع گزارش دادند: حمله به این کشتی باری اسرائیل در شمال اقیانوس هند که ساعاتی قبل از اجرایی شدن توافق آتش‌بس انجام شد، منجر به شعله‌ور شدن آتش در آن شد.

المیادین به جزئیات بیشتری از این حمله و طرفی که آن را انجام داده، اشاره‌ای نکرده است.

در همین راستا، آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد: کشتی متعلق به اسرائیل در اقیانوس هند هدف حمله پهپادی قرار گرفته بود.

به گفته این مقام آمریکایی، این کشتی حامل پرچم مالت در حالی که در آب‌های بین المللی بوده، هدف یک پهپاد بمب گذاری شده قرار گرفته است.

این مقام آمریکایی همچنین فاش کرد: این پهپاد منفجر شد و به کشتی آسیب وارد کرد، اما هیچ یک از خدمه آن آسیب ندیدند.

این در حالی است که هفته گذشته، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از توقیف یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی به نام «گلکسی لیدر» در دریای سرخ خبر داده بود.

«یحیی سریع» گفت: هشدار خود را به تمامی کشتی‌های متعلق به دشمن اسرائیلی و یا مقابله با آن تجدید می‌کنیم. این کشتی‌ها به هدف قانونی نیروهای مسلح ما تبدیل خواهند شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم.

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 49447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha